نقشه راه حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی مشخص می‌شود

    کد خبر :658864
نقشه راه حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی مشخص می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با استاندار مرکزی نقشه راه حوزه فرهنگ و هنر استان طی 2 سال آینده مشخص و تعیین می‌شود.

 

دکتر صالحی در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: استان مرکزی دارای سابقه ده‌ها هزار ساله زیست انسانی در این منطقه است و در حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر، صنعت، کشاورزی جایگاه و رتبه قابل توجهی در تاریخ و فضای معاصر ایران داشته و دارد.

 

وی با اشاره به حضور خود در استان مرکزی طی امروز و فردا و دیدار با اهالی فرهنگ و هنر استان در شهرستان های اراک، خمین و ساوه، گفت: در این دیدار نکته‌ها و دغدغه‌ها را می‌شنویم و اقداماتی که در فضای فرهنگ و هنر استان می‌توان انجام داد را پیگیری خواهیم کرد.

 

صالحی سفر خود به استان مرکزی را هفدمین سفر برنامه‌ای خود به استان‌های کشور دانست و افزود: در این سفرها تفاهم‌نامه‌ای با استانداران منعقد می‌شود که در واقع نقشه راه را تا پایان دولت دوازدهم مشخص می‌کند، در این سفر با استاندار مرکزی تفاهم‌نامه‌ای خواهیم داشت که کمک می‌کند تصویر دو سال آینده در حوزه‌های زیرساختی، برنامه‌ای، رویدادی و حمایتی روشن شود و امید است این سفر آغازی برای تحولات بهتر در فضای استان باشد.

 

به گزارش ایسنا، وزیر ارشاد گفت: استان مرکزی را به عنوان دیار فرهیختگان می‌شناسیم و یکی از اهداف این سفر تعیین رویه‌هایی برای کمک به رقم خوردن اتفاقات بهتری در حوزه گرامیداشت مفاخر و استمرار حرکت مفاخر در دوره معاصر است تا حلقه اتصال در این استان به مانند گذشته پویاتر و تکاملی‌تر باشد، سال ۹۸ را با ایده‌های مدنظر در این راستا پیش می‌رویم و در سال ۹۹ شرایط بهتری را خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید