تاریخ برگزاری انتخابات داخلی حزب نتانیاهو مشخص شد

    کد خبر :658495

کمیته مرکزی حزب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاریخ بیست‌وششم دسامبر را برای برگزاری انتخابات درون‌حزبی جهت تعیین رهبر خود مشخص کرد.

 

بعد از موافقت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «لیکود» با برگزاری انتخابات درون‌حزبی، کمیته مرکزی این حزب امروز تاریخ برگزاری آن را مشخص کرد.

 

به گزارش فارس،به گفته «گیدئون سعر» عضو ارشد حزب لیکود، کمیته مرکزی حزب لیکود تاریخ بیست‌وششم دسامبر (پنجم دی) را برای برگزاری انتخابات درون‌حزبی جهت تعیین رهبر لیکود انتخاب کرد.

 

سعر در صفحه توئیتر خود، ضمن تشکر از کمیته مرکزی لیکود برای تعیین تاریخی پیشی از پایان سال جاری میلادی برای برگزاری انتخابات درون‌حزبی، نوشت که کارزار شفافی را برای پیروزی در این انتخابات شروع می‌کند و قصد دارد کابینه‌ای فراگیر تشکیل دهد.

 

سعر که از حمایت گسترده هواداران مردمی حزب لیکود برخوردار است، اعلام کرده که کاندیدای رهبری این حزب می‌شود و تلاش‌ها برای کسب رای در انتخابات درون حزبی آتی را آغاز کرده است.

 

حزب لیکود بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای از موافقت نتانیاهو با برگزاری انتخابات درون‌حزبی خبر داد. این در حالی است که پیشتر رسانه‌های اسرائیلی به نقل از افراد نزدیک به نتانیاهو گزارش داده بودند که وی تلاش می‌کند تا انتخابات درون حزبی را لغو کرده یا به تعویق بیاندازد.

 

از سوی دیگر نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) امروز طرح انحلال بیست‌ودومین دوره کنست را تصویب کرده و بدین ترتیب سومین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی طی یک سال جاری در تاریخ دوم مارس ۲۰۲۰ (دوازدهم اسفند ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید