برایان هوک: باید تمام زندانیان آمریکایی در ایران آزاد شوند، به ویژه باب لوینسون

    کد خبر :658398

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: ایالات متحده پیش از این روشن اعلام کرده که نظام ایران یا باید بپذیرد مثل یک کشور عادی رفتار کند یا شاهد فروپاشی اقتصادش باشد اما جمهوری اسلامی راه پذیرش فشار اقتصادی و انزوای سیاسی را درپیش گرفته است.

 

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز سه‌شنبه در جلسه بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها با اشاره به نارآمی‌های اخیر در ایران افزود: آمریکا در حمایت از مردم ایران متحد است و می‌خواهیم جامعه جهانی هم چنین باشد. مردم ایران خسته شده‌اند از نظامی که به فکر صرف ثروت آنها در جنگ‌های نیابتی است.

 

هوک گفت: مردم ایران لایق چیزهای خیلی بهتری هستند اما این نظام نماینده خوبی برای آنها نبوده و مطالبات آنها را نمایندگی نمی‌کند.

 

وی افزود: ایالات متحده پیش از این روشن اعلام کرده که نظام ایران یا باید بپذیرد مثل یک کشور عادی رفتار کند یا شاهد فروپاشی اقتصادش باشد اما جمهوری اسلامی راه پذیرش فشار اقتصادی و انزوای سیاسی را درپیش گرفته است.

 

به گزارش نامه نیوز،برایان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: خوشحالم که یک تبادل زندانی انجام دادیم و امیدوارم این منجر به آزادی تمام زندانیان بیگناه آمریکایی در ایران شود. به ویژه باب لوینسون که بیش از هر آمریکایی دیگری در بازداشت نظام ایران بوده است.

 

وی همچنین با تکرار تمایل آمریکا مبنی بر مذاکره با ایران عنوان کرد: رئیس‌جمهور ترامپ به وضوح گفته که حاضر به ملاقات با سران نظام ایران است اما آنها باید به دیپلماسی تن بدهند.

 

هوک در پایان مدعی ارسال موشک به انصارالله یمن توسط ایران شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید