دستگیری عامل آتش‌سوزی بانک در شیراز

    کد خبر :657864
دستگیری عامل آتش‌سوزی بانک در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که در اغتشاشات آبان ماه، شعبه بانک ملت خیابان عادل آباد شیراز را آتش زده بود، دستگیر شد.

 

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی سه‌شنبه 19 آذر اعلام کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان فارس موفق شدند عامل اصلی آتش سوزی بانک ملت شعبه عادل آباد شیراز را شناسایی کرده و او را دستگیر کنند.

 

او محل دستگیری این فرد را اطراف شیراز اعلام و اضافه کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک موجود، به بزه انتسابی اعتراف کرده است.

 

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به دستگیری برخی از عوامل اغتشاشات و تخریب‌های اخیر در شیراز، کازرون و ممسنی، اعلام کرد که شناسایی و دستگیری دیگر عوامل اغتشاشات و اقدامات خرابکارانه نظیر آتش زدن و تخریب اموال عمومی در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

آناناس‌های میلیاردی به بازار نرسیدند

 

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از توقیف 2 دستگاه تریلر و کشف 3 هزار کارتن آناناس خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان خرمبید خبر داد.

 

حبیبی در تشریح این واقعه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر شهرستان خرمبید در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش شبانه روزی و پایش خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، 2 دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

 

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه شامل 3 هزار کارتن آناناس خارجی فاقد مدارک گمرکی بود، از دستگیری 2 متهم در این ارتباط خبر داد و گفت: این محموله برابر نظر کارشناسی، 5 میلیارد ریال ارزش دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید