بازداشت غیرقانونی مسعود سلیمانی چهره حقیقی آمریکا و حامیانش را نمایان‌تر کرد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶
    کد خبر :657543

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: اقدام حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی دانشمند ایرانی باعث نمایان‌تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌اش شد.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس طی بیانیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت آزادی مسعود سلیمانی استاد برجسته این دانشگاه از زندان‌ آمریکا تاکید کرد: اقدام اخیر حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌‌اش شد.

 

در ابتدای بیانیه آمده است: طی عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امریکا از هیچ اقدامی در عرصه‌های جنگ نرم و سخت جهت مأیوس نمودن مردم سرافراز ایران فروگذار نکرده است.

 

به گزارش فارس،در قسمت دیگری از این بیانیه تاکید شده است:‌ در ملت شریف ایران و کارگزاران نظام اسلامی باید همواره اقدامات یک جانبه گرایانه و بدعهدی‌های دولت منحوس آمریکا همانند لغو یکسویه قرارداد برجام را سرلوحه سیاستگذاری های آینده خود قرار دهند.

 

این تشکل دانشجویی در بخش دیگری از بیانیه تاکید کرده است: اقدام اخیر حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی اش شد.

 

در پایان این بیانیه تاکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس این نکته را به حامیان و دلالان رابطه با آمریکا گوشزد می‌کند که خیال خام از سرگیری دیپلماسی مزورانه و گشایش باب گفت‌وگوی دوباره را با این منشأ خباثت و رذالت از سر بیرون کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید