فراخوان اولین کتاب سال گرافیک مذهبی منتشر شد

    کد خبر :65744

مرکز هنرهای تجسمی حوزه‌ی هنری در نظر دارد اولین «کتاب سال گرافیک مذهبی» را در زمینه‌ی طراحی پوستر، بروشور، نشانه و لوگوتایپ، صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب و نشریات منتشر کند.

به گزارش ایلنا، فراخوان اولین کتاب سال گرافیک مذهبی منتشر شد. مرکز هنرهای تجسمی حوزه‌ی هنری در نظر دارد اولین «کتاب سال گرافیک مذهبی» را در زمینه‌ی طراحی پوستر، بروشور، نشانه و لوگوتایپ، صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب و نشریات منتشر کند.

طراحانی که مایل‌اند آثارشان در این مجموعۀ نفیس چاپ شود فرصت دارند حداکثر تا ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ آثار خود را به دبیرخانهٔ این رویداد هنری ارسال کنند.

چگونگی ارسال آثار و مقررات

۱. داوطلبان شرکت در این رویداد هنری باید آثار خود را در ابعاد ۲۲X۳۰ سانتی متر بصورت CMYK و با کیفیت ۳۰۰ DPI و با فرمت JPEG از طریق ایمیل به نشانی زیر ارسال کنند:

graphicmazhabi@gmail. com

۲. ضروری است فرم شرکت توسط داوطلب پر شده و به همراه تصویر هنرمند ضمیمۀ آثار شود.

۳. با توجه به اینکه مقرر است این کتاب دربرگیرندۀ آثار خلق شده طی دورۀ یک ساله باشد؛ ولیکن در اولین دوره استثنائاً محدودیت زمانی وجود ندارد.

۴. ارسال آثار برای همۀ طراحان آزاد است.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان فقط در این دوره هزینۀ ثبت نام ندارند، اما در دوره‌های بعد داوطلبان ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان هزینۀ ثبت نام خواهند بود.

۵. محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

۶. آثار توسط یک هیئت از طراحان گرافیک که از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزۀ هنری تعیین گردیده برای چاپ در کتاب انتخاب می‌شوند. ارسال آثار به معنای پذیرش نظر این هیئت است.

۷. هر طراح فقط می‌تواند آثار خود را برای این رویدار فرهنگی هنری ارسال کند، لذا چنانچه آثار توسط شخص دیگری ارسال شود در هر مرحله‌ای که این موضوع تشخیص داده شود مجموع آثار آن طراح حذف خواهد شد.

طراحانی که اثر یا آثارشان در این مجموعه چاپ شود یک نسخه از کتاب را بصورت رایگان دریافت می‌کنند بعلاوه می‌توانند حداکثر سه نسخه را با تخفیف ۵۰ درصد خریداری کنند.

اولین کتاب سال گرافیک مذهبی در قطع رحلی و بصورت چهاررنگ و نفیس چاپ و منتشر خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند پرسش‌های خود را از طریق تماس با شمارۀ تلفن ۸۸۸۰۸۱۰۳ و ۸۸۸۹۵۳۹۸ مطرح کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید