سفر نتانیاهو به پرتغال با ۱۱ چمدان، جنجال به پا کرد

    کد خبر :657262

طبق گزارش رسانه‌‌های رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در سفر هفته گذشته به لیسبون به منظور دیدار با مقام‌های پرتغال و وزیر خارجه آمریکا، ۱۱ چمدان با خود برده بود.

 

در حالی که بلاتکلیفی وضعیت بنیامین نتانیاهو به دلیل تحقیقات دادستانی در خصوص فساد از یک سو و مواجهه وی با شورش هم‌حزبی‌هایش برای کنار زدنش از ریاست حزب «لیکود» و نخست‌وزیری از سوی دیگر ادامه دارد، سفر اخیر نتانیاهو به پرتغال با ۱۱ چمدان، جنجال به پا کرده است.

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که بعد از مخالفت مقام‌های انگلیس برای سفر او به لندن برای دیدار با مقام‌های آمریکایی حاضر در نشست ناتو به لیسبون پایتخت پرتغال سفر و در آنجا علیه ایران با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا رایزنی کرده بود، حالا در فلسطین اشغالی با یک جنجال تازه درباره این سفر مواجه شده است.

 

به گزارش فارس،بنیامین نتانیاهو در جمع خبرنگاران حاضر در دیدار چهارشنبه هفته گذشته او با پامپئو گفته بود: اولین موضوعی که مطرح خواهم کرد ایران است. موضوع دوم هم ایران است؛ موضوع سوم هم همین‌‌طور .

 

بنا بر نوشته «الشرق الاوسط»، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» خبر دادند، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و همسرش در سفر اخیر به لیسبون پایتخت پرتغال ۱۱ چمدان از فلسطین اشغالی به پرتغال برده بودند اما دفتر نتانیاهو این خبر را «شایعات محض» خوانده است.

 

یدیعوت آحارونوت در گزارش خود از نخست‌‎وزیر رژیم صهیونیستی شدیدا انتقاد کرده و درباره علت به همراه بردن ۱۱ چمدان در سفر یک روزه او به پرتغال سوالاتی مطرح کرده است.

 

در این گزارش احتمال داده شده که چمدان‌های بنیامین نتانیاهو و همسرش سارا نتانیاهو پر از لباس‌ بوده و آنها از جیب مالیات‌دهندگان فلسطین اشغالی، لباس‌هایشان را به لباس‌شویی هتل محل اقامتشان در لیسبون داده‌اند.

 

پس از جنجال‌ها در رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره سفر نتانیاهو با ۱۱ چمدان به پرتغال، دفتر او ضمن رد آنچه «شایعات محض» خوانده است، اعلام کرد که نخست‌وزیر تنها چیزهایی که برای سفر کاری او ضروری بودند را با خود به لیسبون برده بود.

 

تازه‌ترین جنجال‌ها در خصوص نتانیاهو در شرایطی بالا گرفته که طبق نظرسنجی‌ها در رژیم صهیونیستی، بیش از نیمی از ساکنان فلسطین اشغالی با اشاره به تحقیقات درباره پرونده‌های فساد نتانیاهو و ناکامی او در تشکیل کابینه خواهان استعفای او هستند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید