موسوی: به هر تجاوز و اقدام احمقانه‌ای پاسخ کوبنده و پشیمان کننده می‌دهیم

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۱
    کد خبر :657226

سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به تهدیدات نظامی اخیر صهیونیست‌ها تصریح کرد: در دفاع از کیان ایران و امنیت ملی خود لحظه‌ای درنگ نکرده و در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهیم داد.

 

 سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعاها و تهدیدات نظامی اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اظهار داشت: تهدیدات رژیم اشغالگر قدس را نشانه ضعف و ناتوانی این رژیم و با هدف سرپوش گذاشتن بر بحران‌ها و مشکلات داخلی سرمداران آن می‌دانیم؛ رژیمی که شالوده و ماهیت آن در طول ۷۰ سال سابقه اشغالگری بر تهدید و تجاوز بنا شده است.

 

به گزارش فارس،موسوی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء بر قدرت مبتنی بر فرهنگ ایثار و مقاومت مردم خود در دفاع از کیان ایران و امنیت ملی خود لحظه‌ای درنگ و مماشات نخواهد کرد و در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.

 

«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیروز (یکشنبه) در یک نشست تهدیدات و لفاظی‌هایی علیه ایران مطرح کرد و با بیان اینکه اسرائیل مصمم به اخراج ایران از سوریه است، خطاب به ایران گفت: سوریه، ویتنام شما خواهد شد ، در آنجا غرق خواهید شد و خونتان ریخته می‌شود.

 

بنت تأکید کرد: اسرائیل بدون خستگی کار می‌کند تا زمانی که ایران نیروهایش را از سوریه بیرون ببرد.

 

از سوی دیگر «اسرائیل کاتص»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عنوان کرد که این رژیم برای مقابله با توانمندی‌های ایران در حوزه انرژی هسته‌ای چه‌ بسا دست به حمله به ایران بزند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید