محکومیت سه واحد دامداری آلاینده در ری

    کد خبر :657200
محکومیت سه واحد دامداری آلاینده در ری

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از افزایش پایش واحدهای صنعتی، صنفی و خدماتی درگشت و پایش‌های روزانه و شبانه این اداره و برخورد قانونی با واحدهای متخلف در این شهرستان خبر داد.

 

زهره عبادتی اضافه کرد: متصدیان سه واحد دامداری بزرگ به دلیل دفع غیربهداشتی فاضلاب و آلودگی آب‌های زیر زمینی و عدم مدیریت پسماندهای تولیدی و با توجه به شکایت این اداره به مرجع قضایی، به یک سال حبس تعزیری محکوم شدند.

 

وی افزود: بر اساس حکم دادگاه، محکومیت حبس مشروط به انجام الزامات محیط زیستی از جمله احداث سیستم تصفیه فاضلاب در طول یک سال تعلیق شده است.

 

عبادتی در ادامه به اجرای گشت و پایش زیست‌محیطی مأموران اجرایی از شهرک صنعتی شمس آباد در شب گذشته اشاره کرد و گفت: ماموران اجرایی این اداره طی این گشت و پایش دو واحد آلاینده را شناسایی کردند و اخطاریه محیط زیستی به متصدی این واحدها ابلاغ شد.

 

وی اظهارکرد: ماموران اجرایی و کارشناسان این اداره حین گشت شبانه با یک مورد پسماندسوزی برخورد و بلافاصله نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

 

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در پایان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، شناسایی واحدهای آلاینده و برخورد با آن‌ها در دستور کار این اداره قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید