استراماچونی ایران را ترک کرده؛ مدیران استقلال را خواب برده

    کد خبر :657081

گروه ورزشی بازتاب: خبرگزاری آنسای ایتالیا دیروز درحالی‌که مدیران و هواداران استقلال بهت‌زده بودند، بیانه فسخ قرارداد آندره آ استراماچونی و کادر فنی وی را منتشر کرد.

 

در نامه استراماچونی که خبرگزاری آنسا آن را منتشر کرده، آمده است:

 

«آندره آ استراماچونی به همراه اعضای کادر فنی مارکو کیسر، سباستین لتو و عمر دانسی اعلام می‌کنند که به قراردادشان با باشگاه استقلال در روز 6 دسامبر 2019 پایان دادند.

 

استراماچونی به همراه اعضای کادر فنی مایل‌اند از این فرصت استفاده کرده و از بازیکنان تیم اول و سایر اعضای کادر فنی که عملکرد خیلی خوب و همکاری حرفه‌ای داشتند تشکر کنند. چیزی که به تیم اجازه داد که علیرغم تمام مشکلاتی که وجود داشت به صدر جدول برسند.

 

آخرین مسئله این است که این سرمربی مایل است از همه هواداران فوق‌العاده استقلال به خاطر حمایت بی‌نظیر و فوق‌العاده‌شان تشکر کند و برای همه آن‌ها موفقیتی را که شایسته آن هستند همراه تیم محبوبشان آرزومند است. با قلبی شکسته از اینکه مجبور است آن‌ها را ترک کند و با امید اینکه روزی در آینده در کنار هم باشند.»

 

 

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال تهران، درباره نامه فسخ قرارداد آندره آ استراماچونی می‌گوید: «هیچ نامه استعفا یا فسخ قراردادی به دست ما نرسیده است و استراماچونی نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد. قرارداد استراماچونی با استقلال ۲ ساله است و او بخشی از طلب خود را دریافت کرده و نمی‌تواند قرارداد خود را فسخ کند.»

 

این در حالی است که وزیر ورزش آخر شب مدیران استقلال را احضار کرده و نسبت به اتفاق تلخ در اردوی آبی‌ها توضیح خواسته است. مسعود سلطانی فر همچنین از مدیران استقلال خواسته تا هر چه سریع‌تر پیگیر ماجرای مربوط به بازگشت استراماچونی باشند و به این موضوع پایان دهند.

 

چند ساعت بعد از بازخواست وزیر ورزش، برخی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال شبانه برای دیدار با استراماچونی راهی منزل وی شدند که درنهایت موفق به صحبت با سرمربی ایتالیایی نشدند.

 

ساعاتی پیش نیز برخی خبرگزاری‌ها از پرواز شبانه استراماچونی خبر دادند و نوشتند: استراماچونی شب گذشته به همراه دستیاران خود قصد ترک ایران را داشته و ساعت 5:30 بامداد با پرواز ترکیش ایر، تهران را به مقصد کشور ترکیه ترک کرده است. در این سفر سباستین لتو نیز استراماچونی را همراهی کرد و البته عمر دانسی به دلیل مشکل خروج موفق به سفر با استراماچونی و همکارانش نشد.

 

 

هواداران که سرمربی ایتالیایی خود را به خاطر نتایج شگفت انگیزش با استقلال و رساندن این تیم به صدر جدول بعد از ۴ سال، به‌شدت دوست دارند، حالا از رفتنش شدیداً خشمگین هستند و مقصر را مدیران باشگاه می‌دانند.

 

آن‌ها معتقدند استراماچونی یک‌شبه و یک‌ساعته به این تصمیم نرسیده است و قاعدتاً باید سلسله اتفاقاتی افتاده باشد تا سرمربی استقلال تصمیمش را در چنین مقطعی که تیمش در اوج قدرت است، عملی کرده باشد.

 

هواداران معتقدند که مدیران باشگاه استقلال هنوز هم در خواب ناز به سر می‌برند و نمی‌دانند چه مربی را ازدست‌داده‌اند.

 

انتهای پیام/#

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید