کمیته ملی المپیک سقف پرداختی به فدراسیون‌ها را صد درصد کرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳
    کد خبر :656993

کمیته ملی المپیک بودجه لازم برای تخصیص ۱۰ درصد بودجه باقی مانده فدراسیون‌ها در سال جاری را دریافت کرد تا سقف پرداختی به آنها در سال جاری را صد درصد کند.

 

از مجموع بودجه ای که کمیته ملی المپیک برای هر یک از فدراسیون های ورزشی در سال جاری مصوب کرد، تا به امروز ۹۰ درصد پرداخت شده است. این میزان تخصیص تا چند روز دیگر با پرداخت ۱۰ درصد باقی مانده بودجه فدراسیون ها به صد درصد می رسد.

 

در این مرحله از تخصیص، کمیته ملی المپیک در مجموع ۲.۵ میلیارد تومان در اختیار ۴۷ فدراسیون قرار می دهد. این کمیته اعتبار مالی لازم برای این تخصیص را از خزانه دولت دریافت کرده و در حال انجام اقدامات لازم برای ابلاغ و واریز آن به حساب فدراسیون ها است.

 

به گزارش مهر،بدین ترتیب در فاصله سه ماه مانده تا پایان سال جاری پرونده تخصیص بودجه به هر ۴۷ فدراسیونی که در فهرست کمیته ملی المپیک برای دریافت کمک مالی هستند، در این کمیته بسته خواهد شد.

 

علاوه بر این کمیته ملی المپیک کمک های میلیاردی جداگانه ای را هم برای فدراسیون های المپیکی مصوب و بعضا به حسابشان واریز کرده این در حالی است که وزارت ورزش تا به امروز تنها ۵۴ درصد بودجه فدراسیون ها را در اختیار آنها گذاشته است و در مورد پرداخت حقوق مصوب به دارندگان سهمیه المپیک هم هنوز اقدامی انجام نداده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید