نماینده مجلس: فقط یک پنجم مردم یارانه معیشتی بنزین گرفته‌اند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶
    کد خبر :656463

نماینده خمینی‌شهر با اشاره به گران شدن نرخ بنزین در کشور گفت: مردم اذهان بدی در مجلس در سال آخر فعالیتش دارند و می‌گویند مجلس عامل تمامی گرانی‌هاست.

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 آذر) و در حین بررسی بخش دیگری از لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گریزی به موضوع گرانی بنزین در کشور زدند و ارائه پیشنهادات افزایش عوارض نوسازی انتقاداتی به این اقدام دولت داشتند.

 

به گزارش فارس،محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: مردم ما بسیار نجیب هستند و بلافاصله بعد از پیام رهبر معظم انقلاب، صف اعتراضات خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند. نباید افزایش نرخ بنزین تا میزان بروز اعتراضات باشد و مانند گفتار آن وزیر که به زودی استیضاح خواهد شد، افزایش نرخ آن تا سطح تحمل مردم ارتقا پیدا کند.

 

نماینده مردم خمینی شهر گفت: نباید خاطره بدی در اذهان مردم در سال آخر فعالیت مجلس دهم باقی بگذاریم، این در حالی است که مردم مجلس را عامل گرانی‌های اخیر می‌دانند در حالی که ما اصلا از این موضوع خبر نداشتیم.

 

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر هم با اشاره به افزایش 300 درصدی نرخ بنزین گفت: اگر مجلس بر اساس وظیفه نظارتی خود و طبق قانون برنامه ششم توسعه اجازه افزایش مبلغی را به بنزین و قوه مجریه داده بود، گرانی‌های اخیر را شاهد نبودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز مردم مجبور شده‌اند که افزایش 300 درصدی نرخ بنزین را تحمل کنند.

 

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان هم در باره افزایش نرخ بنزین گفت: ما اگر اجازه داده بودیم که هر ساله بین 10 تا 15 درصد به قیمت بنزین افزوده شود، شاهد آن نبودیم که به یکباره افزایش 300 درصدی نرخ بنزین را تحمل کنیم.

 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: من از 50 نفری که درباره دریافت یارانه معیشتی سوال کردم، فقط 10 نفر از آنان این یارانه را گرفته بودند.

 

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: مجلس اجازه افزایش نرخ بنزین را در سال‌های قبل به دولت داده بود اما متاسفانه قوه مجریه این قانون را اجرا نکرده است.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. قمی گفت:

    عزیز من ۵۰ نفری که تو می شناسی از پردرامدها بودن تازه باید دید اون ۱۰ نفر چطوری گرفتن
    مگر با ۵۰ نفر می توان گفت کل ۶۰ میلیون هم همینجوریه؟

دیدگاهتان را بنویسید