گرانی پیاز و مرغ نشان‌دهنده بی‌تدبیری تیم اقتصادی دولت است

    کد خبر :65586

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گرانی پیاز و مرغ را نشان‌دهنده بی تدبیری تیم اقتصادی دولت دانست.

محمد حسن‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با انتقاد از گرانی برخی محصولات کشاورزی و دامی نظیر گوشت مرغ و پیاز، اظهار داشت: کمر مردم و به خصوص اقشار کم درآمد جامعه زیر بار گرانی مایحتاج عمومی خم شده که دولتمردان باید پاسخگو باشند.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت در کنترل بازار، تصریح کرد: در روزهای اخیر برخی، بهانه‌های واهی برای گرانی قیمت گوشت مرغ اعم از گرمای هوا بیان می‌کنند که به هیچ‌‌وجه توجیه‌پذیر نیست، زیرا دستگاه‌های ذیربط همواره می‌بایست اقدامات لازم در کنترل بازار را پیش‌بینی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه گرانی پیاز و مرغ نشان‌دهنده بی تدبیری تیم اقتصادی دولت است، افزود: با توجه به اینکه در آستانه معرفی وزرای کابینه دوازدهم از سوی دولت به مجلس هستیم، از آقای روحانی انتظار داریم کابینه‌ای در حوزه اقتصادی به مجلس معرفی کند که شاهد اینگونه عدم تعادل در بازار مایحتاج عمومی مردم نباشیم.

حسن‌نژاد اضافه کرد: بهتر است دولت در فضایی کاملا کارشناسانه و به دور از هیاهوهای سیاسی، در جهت تقویت تیم اقتصادی برآمده و مشکلات مردم در تأمین مایحتاج اولیه‌شان را رفع کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مؤثر دولت در زمینه تنظیم بازار، کوتاه کردن دست واسطه‌هاست که از دولت نیز می‌خواهیم اقدام عاجلی در حل مشکل مردم در تأمین گشوت مرغ و پیاز انجام دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید