انتخاب قهرمان تالاب‌ها در ۱۳ بهمن ماه

    کد خبر :655630
انتخاب قهرمان تالاب‌ها در ۱۳ بهمن ماه

به منظور شناسایی، جمع آوری و طبقه بندی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستم‌های تالابی و تشویق و گسترش فرهنگ تالابی در کشور، برنامه سالانه انتخاب قهرمان تالاب امسال همزمان با روز جهانی تالابها (۲ فوریه ۲۰۲۰ میلادی مصادف با ۱۳ بهمن) برگزار می‌شود.

 

جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیت‌های تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیت‌های اجرایی و مشارکت مردمی اهدا خواهد شد. در این مراسم به منظور قدردانی از اقدامات شایسته و زحمات بی‌شائبه حافظان تالاب‌های کشور، از محیط بانان نمونه تالابی نیز تقدیر خواهد شد.

 

شرایط شرکت در انتخاب قهرمان تالاب به شرح ذیل است:

در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اقدامات انجام شده در ۵ سال اخیر مورد پذیرش است.

در دو بخش فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی تنها اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند و در در بخش فعالیت‌های تحقیقاتی- مطالعاتی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند.

اشخاص حقیقی و حقوقی که طی پنج سال گذشته عنوان قهرمان تالاب را اخذ کرده اند، واجد شرایط شرکت در این رقابت نیستند.

 

در بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی ارسال اصل مقالات، کتاب الزامی است. در بخش فعالیتهای اجرایی نیز دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی نامه) از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مربوطه الزامی است. در بخش مشارکت‌های مردمی دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی‌نامه) از سوی شبکه تشکل های زیست‌محیطی استان مربوطه الزامی است.

 

به درخواست‌هایی که واجد شرایط فوق الذکر نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد. مهلت ارسال مدارک تا ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ است. فرم‌های دریافتی توسط کمیته داوران بررسی و نتایج آن در روز جهانی تالابها ۱۳ بهمن ماه اعلام خواهد شد. به نفرات برتر تندیس قهرمان تالاب و جوایزی اهداء خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا فرم‌های شرکت در رویداد قهرمان تالاب و محیط بان نمونه تالابی در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست و وب سایت طرح حفاظت از تالاب‌های ایران به آدرس‌های www.doe.ir و www.wetlandsproject.ir قابل دسترس است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علاقه مندان می‌توانند اطلاعات درخواستی را به آدرس تهران- اتوبان حکیم- پارک طبیعت پردیسان- ساختمان تحقیقات- طبقه سوم- معاونت محیط زیست دریایی و تالابها- دفتر حفاظت و احیای تالابها و آدرس پست الکترونیکwetland.bureau@doe.ir ارسال کنند. شماره تماس نیز ۴۲۷۸۱۳۵۰ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید