تیراندازی اشرار در افسریه تهران/ یک نفرکشته و دو نفر زخمی شدند/ فیلم توضیحات پلیس

    کد خبر :654957

لحظاتي پیش چند جوان مسلح به کلاش و قمه به بلوار ‎خاتمالانبیا تهران ريخته و خیابان را به ‎رگبار بستند، در این حادثه چند تیرهوایی شلیک و چند تیر که كورکورانه شلیک شده به مغازه ها و عابران پیاده در محل درگیری اصابت کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری ها؛ در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک٧ساله و یک تیر به صورت عابری وسط خیابان و تیر دیگری نیز به یک عابر دیگر اصابت کرده است.

 

 

شلیک 13 تیرهوایی و شکستن شیشه‌ چند اتومبیل

‏علاوه بر صدای حدود١٣‎تیرهوایی که شنیده شد، تعدادی نارنجک هم توسط اشرار در خیابان انداخته شده و آنها با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را نیز شکسته اند. ‏هنوز علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و با حضور پلیس دو آمبولانس مجروحان این حادثه را به بیمارستان منتقل کرده اند.

‏دقایقی پیش سومین آمبولانس ‎اورژانس هم در محل حاضر شد و علاوه بر پلیس‌های قبلی پنج خودرو دیگر ‎پلیس نیز به منطقه اعزام شدند، اما از ابتدای حادثه تجمع مردم به حدی زیاد بود که مانع دسترسی سریع به مصدومان شده است.

‏محل حادثه از سوی ماموران پلیس آگاهی تحت کنترل و اکیپ بررسی صحنه جرم نیز در محل حاضر است.

 

گزارش اولیه یک منبع آگاه از تیراندازی در افسریه

 

آنطور که برخی رسانه ها نوشته اند، یک منبع آگاه در ناجا پیرامون این حادثه گفته است: ساعتی قبل چند نفر به صورت مسلح با به همراه داشتن اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتم الانبیا تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند. در این حادثه چندین تیرهوایی شلیک و مهاجمان چند تیر بی هدف هم به مغازه ها و عابران شلیک کردند.

در این حادثه که با ‎تیراندازی به یک قهوه خانه آغاز شد تیرهایی از طرف مهاجمان به یک کودک و سه عابر اصابت کرد. تاکنون علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و پلیس در صحنه حضور دارد.

 

 

پلیس به دنبال اشرار

 

یک‌ منبع آگاه در ناجا از حمله تعدادی شرور به یک قهوه خانه در خیابان خاتم الانبیا خبر داد و گفت: ساعتی قبل چند نفر به صورت مسلح وبا اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتم الانبیا تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند.

به گفته منبع آگاه در ناجا، ماموران پلیس در صحنه حضور دارند و به زودی افراد مسلح و مهاجم را شناسایی و دستگیر خواهند کرد و مراتب به اطلاع هموطنان اعلام خواهد شد.

در این حادثه یک مرد ۳۵ که راننده اسنپ بود کشته و دو نفر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

آخرین خبر حاکی از آن است که به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است.

جزئیات نزاعی که به درگیری مسلحانه ختم شد؛ پلیس: اشرار شناسایی شدند

در همین خصوص، جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ از شناسایی اشرار خیابان خاتم الانبیا خبر داد و توضیحات تکمیلی را ارائه کرد.

سردار هداوند گفت :۳ نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان و خارج از قهوه خانه کشیده شد.

وی افزود: یک راننده اسنپ متاسفانه به دلیل اصابت گلوله فوت کرد و دو فرد دیگر نیز در پی‌اصابت گلوله مهاجمان مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

هداوند گفت: ماموران پلیس آگاهی و پیشگیری در صحنه حضور دارند و با توجه به بررسی موضوع به سرنخ‌هایی رسیده‌اند و اشرار شناسایی شدند و به زودی دستگیر خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۴ نفر با پرشیا سفید بدون پلاک و با صورت پوشیده و برابر اظهارات شهروندان با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه خانه خیابان خاتم الانبیا اقدام به تیراندازی با کلاش کرده که دو عابر تیرخورده و یک نفر داخل پراید که فوت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۷ خودرو و شیشه قهوه خانه تخریب شده است که ریس کلانتری و سرکلانتر و عوامل پایگاه اطلاعات و آگاهی سریعا مراجعه و پس ازبررسی هویت دو نفر از اشرار شناسایی و علت حادثه احتمالا اختلاف با مالک قهوه خانه بوده که ابلاغ با رعایت همه جوانب در خصوص دستگیری و پلمپ قهوه خانه اقدام شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید