کارنامه درخشان زنگنه از مجلس نمره بالایی دریافت کرده است

    کد خبر :65482

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بنده از عملکرد مثبت وزارت نفت در بخش‌های مختلف اطلاع داشته و نامه تقدیر از وزیر نفت را نیز امضا کردم، زنگنه از فراکسیون امید مجلس نمره بالایی دریافت کرده است.

محمود صادقی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا به کارنامه درخشان وزارت نفت در طول چهار ساله گذشته اشاره و عنوان کرد: فعالیت‌های وزارت نفت در طول دولت تدبیر و امید در همه بخش‌ها به‌ویژه گازرسانی روستایی کم‌سابقه و بی‌نظیر است.

وی در مورد طرح شبهه در تعداد امضاهای نامه قدردانی از وزیر نفت و فرآیند جمع آوری امضا از نمایندگان افزود: بنده از عملکردهای مثبت وزارت نفت در بخش‌های مختلف اطلاع داشته و با اطلاع کامل نامه تقدیر از وزیر نفت را نیز امضا کردم و بعید می دانم کسی از نمایندگان نخوانده کاغذی را امضا کند.

صادقی با تشریح دستاوردهای کارکنان وزارت نفت که با مدیریت زنگنه به ثمر رسیده است، تصریح کرد: ارتقا جایگاه ایران در اوپک، افزایش تعاملات بین‌المللی ایران در حوزه نفت و گاز و به‌ویژه اجرای قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی، افزایش تولید و صادرات نفت و محصولات پتروشیمی ایران، توزیع بنزین با کیفیت بالا، توسعه گازرسانی روستایی و ایجاد تحرک جدی در میان پیمانکاران داخلی از جمله عملکردهای مثبت وزارت نفت در طول دولت یازدهم است.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: وزیر نفت از فراکسیون امید نمره بالایی دریافت کرده است وبار دیگر از فعالیت‌های وی و همکارانش تشکر می‌کنیم.

۲۱۴ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه (28 تیرماه) در نامه‌ای خطاب به دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، از سیاست‌های نفتی چهار سال گذشته بیژن زنگنه، وزیر نفت حمایت کردند.

در این بین یکی از نمایندگان مجلس مدعی شده است که تعدادی از نمایندگان که نامه تقدیر از وزیر نفت را امضا کردند، نمی‌دانند که چه چیزی را امضا کردند و بر آن صحه گذاشتند و از آن تمجید کردند!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید