بهره‌مندی۳۰ فرزند مددجو از معافیت،کسرخدمت و کاهش تعرفه سربازی

    کد خبر :654243
بهره‌مندی۳۰ فرزند مددجو از معافیت،کسرخدمت و کاهش تعرفه سربازی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت:۳۰ فرزند مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در هشت‌ماهه سال جاری از مزایا خدمات سربازی در سرفصل‌های معافیت، انتقالی، بخشودگی و کاهش تعرفه بهره‌مند شدند.

 

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه این طرح باهدف حمایت از خانواده‌ها بی‌سرپرست تحت حمایت اجرایی می‌شود افزود: فرزندان ذکوری که به علت فوت سرپرست یا طلاق مسئولیت معیشت یک زندگی را بر عهده‌دارند می‌تواند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۲ فرزند مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در هشت‌ماهه امسال از تسهیلات معافیت سربازی بهره‌مند افزود: ۱۰ نفر به نزدیک‌ترین محل یگان سکونت خود اعزام شدند.

 

مسعودیان به معافیت مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت‌زمان غیبت، اشاره کرد و گفت: پنج نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با توجه به مدرک تحصیلی از زیر دیپلم تا پزشکان متخصص و بالاتر با پرداخت جریمه تعیین‌شده با و حمایت‌های کمیته امداد از خدمت سربازی معاف شدند و سه نفر از تسهیلات کاهش تعرفه صدور کارت بهره‌مند شدند.

 

به گزارش ایسنا  روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، یکی از فرزندان زنان سرپرست خانوار و همچنین فرزندانی که دارای سرپرست مرد و سه خواهر باشند در صورت دارا بودن شرایط معافیت سربازی به‌منظور سرپرستی و کفالت سرپرست خانواده از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید