کارشناس فوتبال بلژیک: سبک بازی رضایی مناسب بروژ نبود و نیست

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵
    کد خبر :654077

یک کارشناس فوتبال بلژیک بعد از احیا شدن دوباره مهاجم ایرانی در شارلروا سبک بازی او را مناسب بروژ ندانست.

 

به گزارش نقل از سایت «voetbalbelgie» بلژیک، در تابستان 2018 باشگاه کلوب بروژ برای جذب کاوه رضایی مهاجم شارلروا، 5 میلیون یورو هزینه کرد اما این مهاجم در بروژ نتوانست عملکرد مطلوب را داشته باشد و در نهایت به صورت قرضی به شارلروا برگشت.

 

مهاجم ایرانی دوباره خودش را در شارلروا احیا کرده ولی وسلی سونک کارشناس فوتبال و بازیکن اسبق بروژ این عملکرد را برای مهاجم ایرانی را مثبت نمی‌داند.

 

مهاجم 27 ساله در 11 بازی از لیگ بلژیک برای شارلروا 7 گل به ثمر رسانده است اما او هنوز با بروژ تا سال 2022 قرارداد دارد ولی سونک معتقد است که او نمی‌تواند در صورت بازگشت به بروژ موفق عمل کند.

 

سونک درباره مهاجم ایرانی، گفت: او در زمانیکه فضای زیادی پیش رو داشته باشد، بهترین عملکرد را دارد. 2 گلی که او در هفته اخیر برای شارلروا به ثمر رساند در فضای باز بود اما در بروژ باید به روش دیگری فوتبال بازی کند و با توپ بیشتر کار کند.

 

وی افزود: او در فضاهای باز خیلی خوب عمل می‌کند و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ نیز از این روش استفاده می‌کنند و رضایی می‌تواند برای آنها مناسب باشد اما سبک بازی او مناسب با تفکر کلمنت، سرمربی بروژ نیست.

 

مهاجم ملی پوش کشورمان با درخشش به همراه شارلروا در ماه گذشته در لیست نامزدهای بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک نیز قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید