استفاده از اتوبوس برای معلولان تسهیل شد

    کد خبر :653743
استفاده از اتوبوس برای معلولان تسهیل شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه استفاده از اتوبوس برای معلولان تسهیل شده است، گفت: شهروندان مشکلات اتوبوسرانی را از طریق شماره 1888 اطلاع دهند.

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، درباره تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی جهت حمایت از معلولان اظهار داشت: مناسب سازی ایستگاه‌های اتوبوس تندرو، بهسازی و مناسب‌سازی رمپ‌های ورودی ایستگاه‌های سامانه اتوبوس‌های تندرو و مناسب‌سازی سایر اتوبوس‌ها جهت جابجایی معلولان از جمله اقداماتی است که انجام گرفته است.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی قابلیت تاک‌پک (اعلام صوتی) در نرم‌افزار حمل و نقل عمومی که اپلیکیشن شرکت واحد است اشاره کرد و گفت: اعلام هوشمند نام ایستگاه داخل اتوبوس و نصب تابلوی راهنمای مسیر مخصوص نابینایان از دیگر اقدامات سازمان اتوبوسرانی جهت حمایت از معلولان است.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه صدور کارت بلیت رایگان ویژه معلولان در خطوط اتوبوسرانی شهر تهران انجام گرفته است، گفت: خودروهای ون نیز ویژه معلولان به جک بالا و فیکسر مجهز شده و همه ایستگاه‌های اتوبوس با درب ورودی اتوبوس در مسیرهای اتوبوس‌های تندرو یکسان‌سازی شده‌اند.

 

سنندجی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل در مسیرهای مختلف برای معلولان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 1888 گزارشات لازم را به سازمان اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید