مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان:

آنفلوآنزا برخی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد را تعطیل کرد

    کد خبر :653654
آنفلوآنزا برخی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد را تعطیل کرد

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدارس این استان به دلیل شیوع آنفلوانزا فردا چهارشنبه تعطیل شدند.

 

«حمید محمدی زاده»، افزود: به دلیل شیوع آنفلوآنزا و با تایید استانداری، مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی تمامی شهرستان‌های استان فردا تعطیل هستند.

 

وی اظهارکرد: این تصمیم جهت پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا و گسترش آن میان ‌سایر دانش‌آموزان شهری و روستایی اتخاذ شده است.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همچنین امروز سه شنبه، ۱۲ آذر ماه، ۵ مدرسه در مقاطع مختلف تعطیل شدند، خاطرنشان کرد: سه مدرسه در شهرستان دنا و دو مدرسه در شهرستان بویراحمد بعلت ابتلا ۵۰ درصد دانش آموزان‌شان به بیماری آنفلوآنزا تعطیل شدند.

 

محمدی زاده تصریح کرد: مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی این استان و مهدکودک های تحت نظر آموزش و پرورش به دلیل شیوع آنفلوانزا فردا چهارشنبه تعطیل شدند.

 

وی بیان کرد: طبق قانون درصورتی که ۳۰درصد دانش آموزان یک مدرسه به بیماری مبتلا شوند، مدیران مدارس مخیرند که مدرسه خود را تعطیل کنند.

 

به گزارش ایسنا،گفتنی است که تاکنون ۲۴۳۴ نفر موارد شبه انفلوآنزا در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده که ۴۸۶ نفر با مشکل تنفسی شدید بستری شدند. همچنین «محمدمهدی بانشی»، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از مرگ ۴ نفر در این استان خبر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید