کودکان و نوجوانان ایرانی برگزیده مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن شدند

    کد خبر :653198

۱۰ عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزیده مسابقه نقاشی هیکاری کشور ژاپن شدند.

 

بیست و ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی انجمن «هیکاری» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۸ با موضوع‌های کشاورزی، زمین کشاورزی، طبیعت، محیط‌زیست، مردم و خانواده برگزار شد.

 

ستاره شاه ویسی ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون کرمانشاه نشان طلایی و لوح تقدیر این مسابقه را از آن خود کرد؛ هلیا کریمی ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون شیراز، هستی رودبارانی ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۱ کانون تهران، آرتین سلیمانی ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون بوکان استان آذربایجان غربی، ایلیکا چراغی ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۰ کانون کرمانشاه، فاطمه معمر ۱۴ ساله از کانون پارس‌آباد استان اردبیل نشان برنزی و لوح تقدیر این دوره از مسابقه را کسب کرده‌اند.

 

به گزارش فارس،در این میان، دیپلم افتخار این مسابقه به الهام قرنجیکی ۷ ساله از کانون گمیشان استان گلستان، ستاره نثاری ۷ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۲ کانون تهران، باران دیده‌بان ۹ ساله از مرکز کانون دزفول استان خوزستان، مریم یزدانی ۱۵ ساله از کانون اهواز استان خوزستان تعلق‌گرفته است.

 

از بین ۱۸۱۴۶ اثر رسیده از ۷۶ کشور جهان، ۱۰نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون جایزه این مسابقه را از آن خود کردند؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۰۵۹ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید