نباید جایگاه نمایندگی مجلس محلی برای رشد مالی باشد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۴۹
    کد خبر :653144

استاندار اسبق خراسان شمالی درباره وامدار بودن نامزدهای انتخابات مجلس که هزینه‌های گزافی انجام می‌دهند، گفت: امانتداری با هزینه‌های بالا سازگاری ندارد.

محمد احمدی بیغش استاندار اسبق خراسان شمالی در گفت‌وگو با فارس، پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم که در محل ستاد وزارت کشور انجام شد، گفت: معتقدم کسی که به دنبال پذیرش مسؤولیت کرسی نمایندگی مجلس و امانتداری مردم است، نباید هیچ هزینه‌ای را در انتخابات داشته باشد.

 

استاندار اسبق خراسان شمالی تصریح کرد: نباید نامزدهای انتخابات مجلس هزینه‌ای را داشته باشند و اگر شخصی دارای نیت پاک بوده و به دنبال خدمتگزاری به مردم است، نباید برای مجلس هزینه کند، بلکه باید مردم از او دعوت کرده و برای حضور وی در انتخابات مجلس هزینه‌های انتخاباتی او را متقبل شوند.

 

احمدی بیغش درباره وامدار بودن نامزدهای انتخابات مجلس که هزینه‌های گزافی را انجام می‌دهند، گفت: امانتداری با هزینه سازگاری ندارد و نامزدهای انتخاباتی که هزینه می‌کنند جایگاه نمایندگی مجلس را برای خود جایگاه رشد مالی و عقده‌های درون اجتماعی می‌دانند.

 

وی گفت: اگر فردی نمایندگی مجلس را امانت مردم بداند، هیچ‌گاه برای این انتخابات هزینه فراوان نخواهد کرد. نمی‌شود که فردی در انتخابات هزینه‌های بالا بکند و بعد هم بگوید که من نماینده مردم هستم.

 

وی گفت: مردم اگر فردی را در انتخابات مجلس بخواهند و بدانند که وی صداقت دارد و برای مردم تلاش می‌کند، حتماً از وی استقبال خواهند کرد.

 

احمدی‌ بیغش خاطرنشان کرد: متأسفانه روند انتخاب شدن در مجلس در طی سالهای اخیر به گونه‌ای بوده که برخی از آنها چهار سال پیش از انتخابات تلاش می‌کنند که برای حضور در مجلس خود را در معرض دید قرار داده و پولهای خاصی را هزینه کنند.

 

وی در پایان گفت: من از حوزه انتخابیه شازند وارد انتخابات خواهم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید