وزیر کشور: نباید از حوادث اخیر برای رقابت‌های سیاسی استفاده کرد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۷
    کد خبر :653026

وزیر کشور با بیان اینکه در حوادث اخیر کشور برخی به دنبال رقابت سیاسی و کسب منافع جناحی بودند، گفت:‌ این موضوع، ملی و مربوط به امنیت کشور بود و نباید آن را در چارچوب رقابت‌های سیاسی و منفعت اندیشی مورد توجه قرار دهند.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست خود با استانداران سراسر کشور و در جمع خبرنگاران،‌اظهار داشت: باتوجه به آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این جلسه یک بار دیگر تمام انتخابات را مرور کردیم تا بتوانیم گزارشاتی را از استانداران در این خصوص داشته باشیم و متناسب با شرایط، بستر همکاری و تعامل با دستگاه‌هایی که با موضوع انتخابات مرتبط هستند را برقرار کنیم.

 

به گزارش فارس،وی در خصوص حوادث پس از اصلاح قیمت سوخت در کشور نیز با بیان اینکه در این جلسه استانداران متناسب با منطقه خود گزارشی را از حوادث اخیر ارائه کردند، گفت: تلاش شد که نقاط آسیب، دلایل شروع و نحوه مدیریت در این حوزه بررسی شود و قرار شد استانداران مواردی را جمع آوری کنند، آن را به وزارت کشور بدهند تا وزارت کشور نسبت به اقدامات انجام شده و شرایط استان تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

 

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه مردم پاسخ مناسبی را به کسانی که موجب شرارت و مشکلات شدند، دادند ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی بیشتر امنیت مردم را که امر بسیار مهمی است به نحو احسن مورد توجه قرار دهیم. علیرغم همه اقداماتی که از سوی دشمنان و معاندین در این حوزه رخ داد، موضوع قابل توجه این است که مردم کماکان با وجود شرایط کنونی و مشکلاتی که در برخی حوزه‌ها به دلیل تحریم‌ها وجود دارد حامی انقلاب و نظام خود هستند و همگی ما و مردم با اراده و دقت لازم پشت سر رهبری و همگام با دولت ثابت می‌کنیم که در همه شرایط مردم پشتیبان انقلاب هستند.

 

وزیر کشور با بیان اینکه کسانی که به دلیل عدم اطلاع از ابعاد ماجرا قضاوت‌های نادرستی کردند لازم است تامل بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: این نوع قضاوت‌ها برای نیروهایی که برای امنیت مردم ودفاع از امنیت آنها در مقابل کسانی که قصد ایجاد مشکلاتی را برای مردم داشتند، شرایط سختی را ایجاد کرد و نباید به گونه‌ای صحبت کنیم که زحمات آنها نادیده گرفته شود.

 

وی در پایان اظهار داشت: برخی جریانات در این موضوع فکر کردند که اکنون بستر سیاسی خوبی برای رقابت وجود دارد و مسائلی را مطرح کردند که خود مردم قضاوت خواهند کرد؛ اما ما باید توجه کنیم که این موضوع مربوط به امنیت؛ اقتدار و منافع ملی است و نباید این موضوع را در چارچوب رقابت‌های سیاسی، مسائل جناحی و منفعت اندیشی قرارداده و استفاده کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید