تأکید رئیسی بر جبران خسارت‌ زیان‌دیدگان حوادث اخیر

    کد خبر :652938

رئیس قوه قضائیه بر جبران خسارت کسانی که در حوادث و اغتشاشات اخیر خسارت دیده‌اند، تاکید کرد.

 

آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه بر جبران خسارت کسانی که در حوادث و اغتشاشات اخیر خسارت دیده اند تاکید کرد.

 

رئیس قوه قضائیه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه همچنین از دستور خود ­به سازمان بازرسی کل کشور­ درباره آلودگی هوا خبر داد.

 

به گزارش فارس،وی افزود: از خسارت‌دیدگان و کسانی که در این بین دچار لطمه‌هایی شدند، خسارات جانی و مالی دیده اند به هیچ عنوان نمی‌توان از آن گذشت و حتماً ما از نظر حقوقی معتقدیم باید نسبت به خسارت‌دیدگان مدعی بود.

 

آیت الله رئیسی گفت: درخواستی که از مسؤولان مختلف به ویژه دولت ‌داریم این است که نسبت به جبران خسارت‌های این افراد فکری کنند چراکه اطلاعاتی که ما داریم خساراتی به افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی وارد شده است و نسبت به جبران آن نمی‌توان بی‌تفاوت بود و حتماً جبران خسارت‌ها باید در دستور کار دولت قرار بگیرد و همکاران ما نیز کار را دنبال می‌کنند تا به لحاظ قانونی حتما این حساسیت به حقوق مردم وجود داشته باشد تا حقوق مردم در این بین ضایع نشود.

 

وی گفت: نسبت به کسانی که به هر دلیلی در این بین دچار خسارت شده‌اند و خسارت‌دیدگان بدانند که از ناحیه قانون مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 

رئیس قوه قضائیه افزود: در مورد اشرار و کسانی که ناامنی ایجاد کرده‌اند و اموال عمومی را خسارت زده‌اند و نسبت به مردم و نسبت به دستگاه‌های اداری و اموال عمومی تعرضاتی ایجاد کردند، تعدادی از آنها توسط نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و سپاه به بخش‌های مختلف قضایی تحویل داده‌ شده و در بخش‌های مختلف دادسراها کار در حال پیگیری است و به زودی مردم عزیزمان در جریان رسیدگی‌ها قرار خواهند گرفت.

 

وی ادامه داد: این تعداد از پرونده‌ها با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در دادسراهای مختلف کشور قرار دارد و در حال پیگیری است و حتماً مردم در جریان رسیدگی قرار می‌گیرند.

 

آیت الله رئیسی گفت: مردم بدانند که حتماً به وضعیت اشرار و کسانی که وابسته به بیگانگان بوده‌، پیام آنها را دنبال می‌کردند و با آنها در ارتباط بودند رسیدگی خواهد شد و بدانند آنچه اقتضای عدالت است به آن عمل خواهد شد و به عمل مجرمانه‌شان رسیدگی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید