انتشار دو رمان و چند کتاب دیگر

    کد خبر :652905

رمان‌های «تاریک و روشن‌ روزگار ابری» و «آدم‌های دودی» همراه «شش سیگما برای مدیران»، «رسانه و نظام‌ ملی درستکاری» و «آموزش مهارت‌های زندگی با تأکید بر حقوق خانواده» منتشر شده‌اند.

 

رمان «تاریک و روشن روزگار ابری» نوشته مصطفی مباشر امینی در ۵۵۶ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۶۵هزار تومان در انتشارات دهکده هوسم منتشر شده است.

 

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: پس از چاپ کتاب «مترسک و چند داستان دیگر» اولین اثر تألیفی آقای مصطفی مباشر امینی در زمستان ۱۳۹۶، اینک رمان «تاریک و روشن روزگار ابری» به قلم این نویسنده جوان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. زبان ساده و گیرا، توصیف دقیق جزئیات، تحقیق و پژوهش از منابع مختلف و آثار نفیس درباره فرهنگ و تمدن گیل و دیلم جهت احیای آداب و رسومی که در آستانه فراموشی است، از ویژگی‌های برجسته آثار این نویسنده است. مانند سایر داستان‌های این نویسنده، فضای این رمان هم در شمال کشور و در حوالی سیاهکل اتفاق می‌افتد. با نگاهی به دو کتاب او می‌توان گفت او با هدفی مشخص و تعریف‌شده به دنبال سبک خاصی در حوزه ادبیات داستانی است.

 

 

همچنین رمان «آدم‌های دودی» نوشته اکبر بلندکردار در ۲۶۳ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۵هزار تومان در نشر یاشده راهی بازار شده است.

 

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: زندگی امیدها و بیم‌های فراوانی با خود به همراه دارد و مهم خواستن و توانستن و رسیدن به آن امیدها به شرط گذر از لابه‌بلای بیم‌ها و حوادث بسیاری است که در طول زندگی در مسیر انسان قرار می‌گیرند. شرط خواستن و توانستن مهم است و هرکسی چه زن و چه مرد اگر بخواهد به خواسته‌ها و هدف‌هایش خواهد رسید.

 

رمان «آدم‌های دودی» از آن جنس دودی نیست که همه گمان می‌برند بلکه از جنس دودی است که از عرق‌های زحمت کارگران انبارهای ماهی دودکنی برمی‌خیزد و آن‌ها را چون خاطره‌ای با خود به آسمان‌ها می‌برد.

 

 

به گزارش ایسنا ،دیگر کتاب منتشرشده در انتشارات دهکده هوسم، «رسانه و نظام ملی درستکاری» نوشته محمد باقری‌کمارعلیا و شعبان‌ نجف‌پور است که در ۱۵۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه شده است.

 

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: رویکرد جدیدی که کشورهای مختلف برای مبارزه با فساد برگزیده‌اند، رویکرد نظام ملی درستکاری بوده که توسط سازمان شفافیت بین‌الملل و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه مطرح شده است. هدف اصلی نظام ملی درستکاری، مبارزه با فساد به عنوان بخشی از مبارزه گسترده‌تر در برابر سوءرفتار، اختلاس و خلق دولتی موثر و کارآمد بوده و هدف نهایی آن ترویج حکمرانی خوب است.

 

 

«آموزش مهارت‌های زندگی با تأکید بر حقوق خانواده» نوشته مهرشاد شبابی با مقدمه حسین میرصادقی نیز از دیگر کتاب‌های نشر یادشده است که در ۲۸۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۴۵هزار تومان منتشر شده است.

 

در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: مهارت‌های رفتاری در زندگی، یا اصلاح ارزش‌ها و باورهای و شکل‌گیری عواطف مثبت در زوج‌ها نسبت به یکدیگر، روش استفاده از دانش و آگاهی برای ایجاد رفتار سازنده و تعامل مثبت در جامعه را فراهم می‌آورد و با پیشگیری از بروز آسیب‌های رفتاری و بهبود کارایی‌های تربیتی در خانواده، زمینه‌های سلامت اجتماعی را فراهم می‌کند…

 

این کتاب برای افزایش سازگاری در زندگی زناشویی و کاهش و رفع تعارضات آن به عنوان منبعی آموزشی برای دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و حقوقی پیش از ازدواج و همچنین بعد از آن تهیه شده است. در این اثر سعی شده تا ذیل هر بحث، مخاطبان با اصول، قوانین، مقررات و جنبه‌های حقوقی آن سرفصل‌ نیز آشنا شوند.

 

 

همچنین ویرایش دوم «شش سیگما برای مدیران» نوشته گِرِگ برو با ترجمه فاطمه پاکروان در ۲۹۶ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۵ هزار تومان در همین انتشارات عرضه شده است.

 

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «شش سیگما» دانش تولید می‌کند. «شش سیگما» می‌تواند خطاها، نقایص و ضایعات را در عملکرد هر سازمان آشکار کند. از طریق اعمال اتخاذشده توسط شش سیگما که منجر به کاهش خطاها، نقایص و ضایعات می‌شوند غالبا قدرت دانش به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

 

«شش سیگما» یک روش برای استفاده از مجموعه تکنیک‌ها و ابزاری است که توسط آن محصولات باکیفیت خدمات از طریق تشخیص و کاهش خطاها یا حذف موارد نقص و خطا و مینیمم کردن تغییرپذیری فرایندها بهبود می‌یابد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید