اجرای نمایشی ویژه کودکان و نوجوانان

    کد خبر :651657

نمایش «سارا و ماه» ویژه کودکان و نوجوانان به میزبانی خانه موزه استاد انتظامی به روی صحنه می‌رود.

 

طبق گزارش رسیده، نمایش «سارا و ماه » به نویسندگی میترابیات و کارگردانی سید محمد طاهری راد از روز 10 آذرماه الی 30 آذر ماه از ساعت 17 در خانه موزه استاد انتظامی بر روی صحنه می‌رود.

 

در خلاصه داستان نمایش آمده است، نمایش ” سارا و ماه ” که بر گرفته از داستان عامیانه ( فولکلوریک ) و قدیمی ” ماه پیشونی ” است ؛ حکایت دختری به نام ساراست که با نامادری و ناخواهری خود ثریا ، زندگی میکند. یکی از روزها که طبق معمول نامادری سارا را راهی صحرا می‌کند تا پنبه بچیند و برای زن آقا نخ ریسی کند بادی می وزد و اتفاقاتی می افتد که …

 

در این اثر نمایشی نگین السادات طاهری راد، سارینا عمادی، فراز علییزدانی، عسل نقاده، نازنین زهرا بابائیان، تینا وطن‌خواه، رونیتا حیدری، ساینا رضایی، غزل دلشاد، لاوین خاسب ایفای نقش می‌کنند.

 

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان فاطمه واشقانی فراهانی دستیار کارگردان ، برنامه‌ریز ، روابط عمومی و طراح پوستر و بروشور ، منشی صحنه و عکاس مریم طایفه آزادی ، آهنگساز و تنظیم کننده امید اسکندر، نوازنده ضرب مهران تخته بر ، امور نور و صدامحمد تقی واشقانی فراهانی ، امور هماهنگی و تولید لیلا شریفی زنجانی، طراحی صحنه و لباس ، ساخت تیزر و جلوه های بصری سید محمد طاهری راد ، مشاور امور رسانه ایو تبلیغات حسین واشقانی فراهانی اشاره کرد.

 

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com مراجعه کنند و با حضور در خانه موزه استاد انتظامی به نشانی خیابان اندرزگو (قیطریه)، شرق به غرب، روبروی بلوار کاوه، خیابان احمدی، پ۲۸از گیشه‌ بلیط تهیه کرده یا برای رزرو با شماره 09129056022 تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید