«مهران رجبی» راوی مستند شد/ «عشق سفر» از امشب روی آنتن می‌رود

    کد خبر :651629

مجموعه برنامه «عشق سفر» به کارگردانی محمدعلی درخشانی، علی‌رضا دهقان و هادی زارعی با موضوع گردشگری آسان در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای روانه آنتن شبکه مستند می‌شود.

 

این مجموعه با حضور چهره‌های مختلف سینما و تلویزیون به معرفی مناطق گردشگری، چون غار‌ها، کویر‌ها، آبشار‌ها و اقامتگاه‌های برمگردی و همچنین معرفی لباس‌های محلی و سنتی، انواع غذا‌ها و خوراکی‌های محلی مناطق مختلف ایران می‌پردازد.

 

در هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی یک بازیگر یا زوج ایران‌گرد با یاری «بلد»های محلی سفر خود را به یکی از مناطق دیدنی ایران را آغاز می‌کنند و بینندگان را در لذت همراهی و تماشای جاذبه‌های کشور شریک خواهد کرد.

 

«عشق سفر» از این هفته شنبه‌ها ساعت 22 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 10 خواهد بود.

 

در نخستین قسمت از این مجموعه تماشایی که علیرضا دهقان آن را کارگردانی کرده است، «مهران رجبی» بازیگر سینما و تلویزیون در بازدید از آثار تاریخی ، طبیعی و گردشگری به معرفی جاذبه‌های شهر یزد می‌پردازد.

 

به گزارش فارس ،در مجموعه برنامه‌های «عشق سفر» به تهیه‌کنندگی سیده معصومه پورحسینی بازیگرانی مانند ارژنگ امیر فضلی، محمد نادری، امیرحسین صدیق، مهران رجبی، سپند امیرسلیمانی، مهدی امینی خواه و رامین ناصر نصیر حضور دارند و از دیگر عوامل آن می‌توان به جانشین تهیه: سید رضا پور حسینی، دستیار تهیه: شیرین شادی، نویسنده: محسن آخوندی، تدوین: علی صد خسروی، تصویربرداران: جواد دهقان، محمد مجلل، محمد محمدی و جلال رحیمی، صدابرداران: مهرداد دادگری و حمید زیبا کلام اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید