از فولکس‌واگن پاسات 2020 آمریکا رونمایی شد

  • خودرو
  • جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۹
    کد خبر :651100

فولکس‌واگن پاسات 2020 بازار آمریکا با تغییراتی عرضه شده اما به‌روزرسانی‌های این خودرو به اندازه‌ی مدل اروپایی پاسات چشمگیر نبوده است.

 

پاسات 2020 آمریکا اول از همه روی طراحی ظاهری تمرکز داشته و بنابراین بدنه و کابین آن با بهبودهایی همراه شده و ژرمن‌ها نیز تصاویر بهتر و بیشتری از این سدان میان سایز را منتشر کرده‌اند. با نگاهی سریع و گذرا به همین تصاویر خواهید دید که پاسات فیس لیفت بهبودهای ظاهری مناسبی را تجربه کرده است.

 

متأسفانه از نظر فنی تغییرات زیادی وجود ندارد چراکه پاسات 2020 از همان پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی بنزینی استفاده می‌کند.

 

اگرچه حداکثر قدرت این پیشرانه همان 174 اسب بخار قبلی است اما گشتاور آن با افزایش 30 واحدی به 279 نیوتون متر رسیده است. تنها گیربکس در دسترس نیز از نوع 6 سرعته اتوماتیک است که در مدل‌های R-Line دارای پدال شیفترها نیز می‌باشد.

 

بنا به دلایلی مصرف سوخت این خودرو نسبت به مدل سال پیش اندکی افزایش داشته و مصرف شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن در هر صد کیلومتر برابر با 10.2/6.9/8.7 لیتر اعلام شده است.

 

از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی، چراغ‌های تمام LED، صفحه‌نمایش 6.3 اینچی، دوربین دنده‌عقب، دستیار راننده با پایش عابران پیاده، پایش نقاط کور، سیستم ترمز خودکار و هشدار ترافیک عقب اشاره کرد.

 

فولکس‌واگن پاسات 2020 با چهار تریم S، SE، R-Line و SEL در آمریکا عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن 22995 دلار خواهد بود. اولین نمونه‌های پاسات 2020 تا پایان سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهند رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید