رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه:

تکلیف ۳۰ هزار گوشی که غیرقانونی رجیستر شدند مشخص می شود

    کد خبر :651040

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه از تعیین تکلیف ۳۰ هزار موبایلی که به صورت غیرقانونی رجیستری شده اند در هفته جاری و طی جلسه ای با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خبر داد.

 

به گزارش بازتاب به نقل از سامانه اطلاع رسانی ثبت و رجیستری تلفن همراه (همتا)، ابراهیم درستی در مورد اینکه تکلیف ۳۰ هزار موبایلی که به صورت غیرقانونی رجیستری شده اند به کجا رسید، گفت: طی این هفته، قرار است در این باره جلسه ای با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شود.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی با بیان اینکه هم اکنون قیمت گوشی تلفن همراه در ثبات نسبی قرار دارد گفت: موبایل، یک کالای وارداتی است و افزایش یا کاهش قیمت آن، به نرخ ارز بستگی دارد.

 

وی ادامه داد: قیمت گوشی تلفن همراه در گذشته افزایشی بود، اما هم اکنون روند کاهشی به خود گرفته است و دلیل ریزش قیمت ها را می‌توان کاهش نرخ ارز در بازار دانست.

 

درستی از شرکت های واردکننده گوشی تلفن همراه درخواست کرد که نیاز بازار را تامین کنند تا دلالان و سوءاستفاده گران از نیاز بازار برای تحقق خواسته های خود استفاده نکنند.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی گفت: زمانی وضع بازار موبایل مشخص می‌شود که دست دلالان و سودجویان در بازار کوتاه شود و امیدواریم همکاری دولت و اصناف بیشتر شود تا بازار گوشی تلفن همراه روند مطلوب‌تری به خود بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید