عابدینی: 10 سال است می‌گوییم امکانات شمشیربازی ضعیف است

  • ورزشی
  • جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹
    کد خبر :651003

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت:‌10 سال است اعلام می‌کنیم از لحاظ امکانات ضعیف هستیم اما خدا را شکر که زیاد وارد این موضوع نشده‌ایم چون اگر وارد شویم به خودمان لطمه می‌زنیم.

 مجتبی عابدینی اظهار داشت: برای المپیک ما کارمان را در این شرایط سخت ادامه می‌دهیم. 10 سال است اعلام می‌کنیم از لحاظ امکانات ضعیف هستیم اما خدا را شکر که زیاد وارد این موضوع نشده‌ایم چون اگر وارد شویم به خودمان لطمه می‌زنیم و این جایگاه پنجم دنیا را نمی‌توانستیم به همراه سهمیه المپیک و مدال‌هایی که کسب کرده‌ایم را به دست بیاوریم.

 

به گزارش فارس،وی که در برنامه تلویزیونی رکورد حضور داشت، ادامه داد: از باقرزاده رئیس فدارسیون شمشیربازی تشکر می‌کنم با این بودجه کم بچه‌های تیم ملی را حمایت می‌کند. من جز کمیسیون ورزشکاران هستم طرحی نوشتم که برای بچه‌ها بیمه رد شود اما متأسفانه انجام نشد. به قول محسن سیفی قهرمان وشوو ایران، صندوق حمایت از ورزشکاران یک ماه حقوق پرداخت می‌کند و سه ماه پرداخت نمی‌کند و بیمه هم از ورزشکاران کم می‌کند.

 

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا پس از مسابقات جهانی از شما تقدیر شد یا خیر گفت:‌ کمیته ملی المپیک مراسمی برگزار کرد که از ما تقدیر شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به شمشیربازی امیدوار هستی، تصریح کرد: ما با کشور چین 42 امتیاز اختلاف داریم و سه مسابقه تا المپیک توکیو فرصت داریم، اگر در لهستان جزو 4 تیم قرار بگیریم و چین هم نتواند نتیجه‌ای بگیرد دیگر به ما نمی‌رسد. تلاش می‌کنیم جزو 4 تیم برتر شویم و یک تیم از اروپا حذف می‌شود. داوران در مسابقات مهم در مجارستان خیلی اذیت کردند اما اگر در سه مسابقه باقیمانده بتوانیم جزو 4 تیم برتر باشیم ، یک تیم آسیایی دیگر به تیم‌های المپیکی اضافه می شود.

 

عضو تیم ملی شمشیربازی خاطرنشان کرد: ما اسپانسر داریم و تجهیزات‌مان را اسپانسرها حمایت می‌کند. سالی یکبار از سوی اسپانسرها از لحاظ لوازم و تجهیزات حمایت می‌شویم و اعضای تیم ملی هیچ مشکلی ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید