جوان‌ترین میلیاردرهای جهان را بشناسید

    کد خبر :650551

سه نفر از پنج میلیاردر جوان جهان ساکن نروژ هستند.

 

به گزارش بیزینس اینسایدر، در حال حاضر تنها شش فرد میلیاردر در جهان وجود دارند که کمتر از ۲۸ سال سن دارند

 

نکته جالب در خصوص این افراد آن است که سه نفر از این افراد نروژی هستند. در ادامه با جوان ترین میلیاردرهای جهان آشنا می‌شوید:

 

۱-کایلی ینر

 

این زن ۲۲ ساله آمریکایی جوان‌ترین میلیاردر آمریکا و جهان است که یک برند مشهور در حوزه لوازم ارایشی را تاسیس کرده است. ارزش برند او در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار برآورد می‌شود. او اخیرا ۶۰۰ میلیون دلار از سهام شرکت خود را فروخت تا سرمایه گذاری‌های جدیدی انجام دهد. جالب است بدانید وی برای هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود یک میلیون دلار دریافت می کند!

 

۲و ۳- خواهران اندرسن

 

الکساندرا و کاترینا هر کدام ۱.۴ میلیارد دلارثروت دارند که منبع اصلی آن، سهام شرکت سرمایه گذاری ” فرد” است که پدر آن ها بنیان گذاری کرد. در حال حاضر الکساندرا به آمریکا مهاجرت کرده و در حوزه فشن فعالیت دارد.

 

۴- گوستاو ویتزو

 

این جوان ۲۷ ساله نروژی مالک ۴۷ درصد سهام شرکت ” سالمار”- بزرگ ترین تولیدکننده محصولات ماهی سالامون- در جهان است. او اکنون با برندهای مختلف به عنوان مدل همکاری می کند.

 

۵- جان کولیسون

 

دومین جوان میلیاردر خودساخته جهان که با ۲۸ سال سن حدود ۲.۸ میلیارد دلار ثروت دارد. منبع اصلی ثروت این فرد ایرلندی، سهام شرکت ” استرایپ” است که وی با برادرش آن را بنیان گذاری کردند.

 

۶- اریک تسه

 

اریک تسه به لطف کادوی ۳.۸ میلیارد دلاری والدین خود که مالک یکی از بزرگ ترین شرکت های دارویی جهان هستند، یک شبه میلیاردر شد. این مبلغ به شکل سهام این غول دارویی به این پسر ۲۴ ساله چینی هدیه داده شده است تا وی تازه ترین عضو باشگاه میلیاردرهای جهان لقب گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید