سیفی: پاداش حضور در لیگ چین اندازه بازی‌های آسیایی است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ۸:۵۲
    کد خبر :649629

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی ووشو گفت:‌ تقریبا پاداشم در مسابقات لیگ چین به اندازه پاداش‌ بازی‌های آسیایی است.

 

 مسابقات ووشو قهرمانی آسیا در حالی آبان ماه سال آینده به میزبانی هندوستان و در شهر دهلی برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران نیز با ترکیب کامل در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. محسن محمد سیفی یکی از پرافتخارترین ووشوکاران تیم ملی ایران روز گذشته پس از مشورت با مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون و حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی، به این جمع بندی رسیده که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکند، اما در مسابقات جام جهانی استرالیا که سال آینده برگزار می‌شود، حضور پررنگی داشته باشد.

 

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اینکه پس از پایان مسابقات جهانی چین، شما مشغول چه کاری هستید و آیا تمرینات شما منظم پیگیری می‌شود یا خیر، گفت: پس از پایان مسابقات جهانی چین به خاطر اینکه مدت زیادی را در اردوها بودم و به دور از همسرم و دخترم که تازه متولد شده بودم، تصمیم گرفتم مدت کوتاهی را استراحت کنم. پس از استراحت و ریکاوری، این روزها تمریناتم را آغاز کرده‌‌ام. فعلاً تمرینات بدنسازی را پیگیری می‌کنم تا مصدومیتی که روی پایم داشتم، برطرف شود و پس از آن تمرینات فنی پیگیری می‌شود.

 

دارنده طلای مسابقات جهانی چین در پاسخ به این سؤال که گویا تصمیم گرفته‌اید در مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در هندوستان برگزار می شود، حضور نداشته باشید. آیا در جام جهانی حضور خواهید داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: سال آینده دو رویداد مهم جام جهانی و قهرمانی آسیا را پیش‌رو داریم اولی در استرالیا و دومی در هندوستان برگزار خواهد شد. طی چند روز گذشته با مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون و حسین اجاقی سرمربی تیم ملی در مورد برنامه های سال آینده‌ام صحبت‌هایی داشتم. در نهایت تصمیم بر این شد که در قهرمانی آسیا حضور نداشته باشم، اما برای جام جهانی که سهمیه آن را در مسابقات جهانی به دست آورده‌ام، به همراه تیم ملی اعزام می‌شوم. پیش از اعزام به جام جهانی دو تا سه ماه در اردو‌ها حضور خواهیم داشت و برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شویم.

 

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی در پاسخ به اینکه گویا باز هم از لیگ جهانی چین برای فعالیت در این کشور به شما پیشنهاد شده است، آیا به این پیشنهاد فکر می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: از امروز تا قبل از آغاز جام جهانی تقریبا شش یا هفت ماه زمان باقی مانده است. خوشبختانه بازهم پیشنهادی از چین به من شده تا در لیگ این کشور حضور پیدا کنم. البته اگر پیشنهاد دیگری از کشورهای به غیر از چین داشته باشم، قطعاً روی آنها نیز فکر می‌کنم. فعلاً‌ منتظرم ببینم شرایط چه پیش می‌آید اگر فضا مهیا شود راهی چین می‌شوم.

 

سیفی گفت: یک باشگاه چینی پیشنهاد جدی داده و حتی سرمربی این تیم در مسابقات قهرمانی جهان نیز از نزدیک در سالن حضور داشت و مبارزاتم را تماشا می‌کرد. چشم بادامی‌ها به شدت پیگیر و مشتاق حضور من در لیگ این کشور هستند.

 

دارنده طلای مسابقات جهانی ووشو در پاسخ به اینکه آیا با توجه به شرایط خانوادگی که دارید با این پیشنهاد موافقت خواهید کرد یا خیر، اظهار داشت: واقعیت این است که هنوز برای رفتن به چین تصمیمی نگرفته‌ام چون دخترم تازه به دنیا آمده و در این مدت کنار آنها نبودم. برای موافقت یا مخالفت با این پیشنهاد، با همسرم مشورت خواهم کرد و بعد از جمع‌بندی تصمیم‌گیری خواهم کرد.

 

وی ادامه داد: دوره‌های قبلی که در چین مبارزه می‌کردم، شرایط برایم خیلی خوب بود. امکانات خوبی در اختیارم قرار داشت و به هیچ عنوان از لحاظ خوابگاه، تغذیه و امکانات تمرینی مشکلی نداشتم. آنها پاداش را به صورت نقدی بعد از مسابقات پرداخت می‌کنند. اگر بتوانم خانواده‌ام را راضی کنم، در این شش ماه می‌توانم سه مرحله راهی چین شوم و هر دو ماه مبارزه کنم. تقریبا پاداشی که از این مسیر می‌توانم به دست بیاورم، به اندازه پاداش‌های بازی‌های آسیایی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید