فراخوان مقالات علمی-پژوهشی سیمف درحاشیه مسابقه آهنگسازی منتشر شد

    کد خبر :64926

فراخوان مقالات بخش علمی-پژوهشی اولین دوره جایزه سیمف مجزا از بخش آهنگسازی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، جایزه سیمف به همت انجمن اسیمس و موسسه فرهنگى هنرى شهر آفتاب با همکارى آنسامبل الترنانس (Alternance) و کا ان ام-برلین KNM-Berlin)) امسال در شهر شیراز برگزار می‌شود و پیش‌تر فراخوان بخش جایزه آهنگسازی آن منتشر شده است.

فراخوان رسمی بخش علمی-پژوهشی این مسابقه روی وب سایت اسیمس به آدرس http: //www. a-c-i-m-c. org قرار گرفته و اعضای کمیته علمی آن را سارا اباذری، اشکان بهزادی، روزبه تابنده، آروین صداقت ‌کیش و محسن می‌رمهدی تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان شرکت در بخش پژوهشی – علمی می‌توانند مقالات خود را حول محورهای پیشنهادی زیر یا موضوعاتی غیر از آن‌ها در رابطه با موسیقی معاصر ارسال نمایند:

محورهای نظری همانند

«زمان در موسیقی-موسیقی در زمان»، «مفهوم «معاصر» در موسیقی»، «در جستجوی صدای معاصر»، «هویت و ضدهویت در موسیقی معاصر» و «مسأله اصالت در موسیقی معاصر» و محورهای اجتماعی-فرهنگی همانند «زیرساخت‌های موجود برای موسیقی معاصر در ایران»، «رابطه آموزش و موسیقی معاصر در ایران»، «نقش نهادهای موفق در حمایت از موسیقی معاصر»، «ارتباط صنعت فرهنگ و موسیقی معاصر در ایران» و «له و علیه هویت‌گرایی در موسیقی معاصر در ایران» و یا در خصوص «تحلیل آثار موسیقی معاصر از ۲۰۰۰ میلادی تا امروز»!

تمامی مقالات برگزیده در فصلنامه موسیقی زنگار انتشار خواهند یافت.

شرکت‌کنندگان در بخش پژوهشی می‌بایست حداکثر تا ۱۵ مهر ۱۳۹۶ با ارسال مدارک درخواستی اعلام شده روی سایت اسیمس از طریق فرم آنلاین به آدرس https: //form. jotformeu. com/۷۲۰۲۴۲۳۵۷۱۵۳۴۸ اقدام به ثبت‌نام ‌نمایند.

پروژه سیمف در دوبخش آهنگسازی و پژوهشی تاکنون فراخوان منتشر کرده است که بخش جایزه آهنگسازی آن در سه مرحله برگزار خواهد شد و قبلا درباره آن اطلاع رسانی شده و نحوه برگزاری و ارزیابی آن روی سایت اسیمس قابل دسترسی است.

در بخش پژوهشی، کمیته علمی پس از دریافت و بررسى تمامى مقالات، حداکثر تا ۱ آبان ۱۳۹۶، از طریق وب سایت اسیمس از حدود ۱۰ نویسنده جهت شرکت در سمینار دعوت خواهد کرد. و نویسندگان منتخب، مطابق جدول زمان‌بندى در هفته اول آذر ۱۳۹۶ مقالات خود را در شهر شیراز ارائه خواهند کرد..

دبیرخانه جایزه سیمف، در صورت وجود هرگونه سوألی از طریق پست الکترونیکى contact@a-c-i-m-c. org و یا شماره تلفن ٧١٣۶۴٧۴٧٠٠-٩٨+ حاضر به پاسخگویی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید