مترو تهران به مازندران متصل می‌شود

    کد خبر :649167

سیدمحمد نظری در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه ساری به تاکام، اظهار کرد: این پروژه تا پایان سال با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اعلام اینکه به صورت روزانه این پروژه کنترل می‌شود، تصریح کرد: بنده هفته‌ای دوبار از این پروژه بازدید می‌کنم و مسؤولان وزارتخانه به صورت ماهانه و ۱۵ روز یک‌بار از این پروژه بازدید می‌کنند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به برنامه‌ریزی برای تکمیل و بهره‌برداری زیرگذر سنگتراشان خبر داد و گفت: پروژه ساری به تاکام و این زیرگذر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پروژه مشکل اعتباری ندارد، افزود: با پیگیری‌های انجام شده مشکلی از این بابت نداریم.

 

نظری در ارتباط با بحث بهسازی محور ساری ـ کیاسر با اشاره به بازدیدی که وزیر راه از این مسیر داشت،گفت: پیمانکار مطالعاتی تاکام تا پل گرماب تعیین شده و در حال انجام است و فاز بعدی بهسازی این محور عملیاتی می‌شود.

 

وی در ارتباط با آخرین وضعیت محور قزوین به الموت در محور مازندران بیان کرد: این مسیر مشکل زیست محیطی داشته که ارزیابی‌های آن انجام شده و به مرحله بیس و آسفالت رسیده و منتظر اتمام ارزیابی‌ها هستیم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره آخرین وضعیت اتصال مترو تهران به مازندران، گفت: این پروژه ردیف ملی دریافت کرده و تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم انجام شده به‌زودی این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: طرح مطالعاتی این پروژه به اتمام رسیده به صورت طرح و ساخت است.

 

نظری در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانیم اعلام کنیم که این پروژه تا ۱۰ سال آینده به اتمام برسد، پاسخ داد: زمان‌بندی پنج ساله برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.

 

رئیس کمیته بحران راه و شهرسازی مازندران درباره برخی خرابی‌های به جامانده از سیل اخیر استان،گفت: خسارتی که در در بخش راه ایجاد شده حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است ولی با توجه به اولویت‌ها در حال حاضر ۳۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است، پروژه‌های بحران به صورت سنواتی تخصیص می‌یابد.

 

نظری در پایان اختصاص آسانسور ویژه برای مدیر راه و شهرسازی را از اساس تکذیب کرد و گفت: خودم بیشتر از راه پله استفاده می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید