رشد 10 درصدی شکایت‌ها از آغاز اجرای طرح نظارت بر بازار

  • سیاسی
  • دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰
    کد خبر :648477

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه بیش از 400 درصد رشد میزان شکایت‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم، گفت: از زمان آغاز اجرای طرح میزان رشد تشکیل پرونده‌ها نسبت به قبل از آن 10 درصد رشد داشته است.

 

جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 4 آذر) مجلس شورای اسلامی، گفت: از زمان آغاز اجرای طرح نظارت ویژه بر قیمت اجناس و کالاها در مدت 9 روزی که این طرح اجرا شده است نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی در تشکیل پروند‌ه‌ها داشته‌ایم.

 

وی افزود: آثار تشدید نظارت‌های خود و سازمان‌های دیگر بر بازار کاملاً مشهود است.

 

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: سامانه‌های تلفنی، پیامکی و گشت‌های نظارتی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی نشان‌دهنده رشد بیش از 400 درصدی میزان ثبت شکایت‌ها در مدت مشابه سال قبل است.

 

انصاری خاطرنشان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح و در طول 9 روز گذشته ما شاهد رشد پرونده‌ها به میزان حدود 10 درصد نسبت به پیش از آغاز طرح بوده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: نظارت‌ها در بازار تشدید شده و مداخله دستگاه‌های نظارتی بیشتر شده است اما قطعاً محتمل است که در روزهای آینده ممکن است با انباشت زیادی از تقاضا و شکایت‌های مردمی مواجه شویم.

 

به گزارش فارس، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طول یک سال بیش از یک میلیون پرونده نظارتی در سازمان تعزیرات تشکیل می‌شود و ممکن است در سال جاری این میزان بیشتر شود.

 

انصاری گفت: تشکیل شعب ویژه در سازمان تعزیرات برای رسیدگی به شکایت‌های مردمی یکی از اقدامات این سازمان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید