سازمان برنامه اعتقاد ندارد برای چرخیدن چرخ‌های توسعه باید عده‌ای در این مسیر له شوند

    کد خبر :647227

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سازمان برنامه و بودجه این اعتقاد وجود ندارد که برای چرخیدن چرخ‌های توسعه عده‌ای در این مسیر له شوند و به همین دلیل برنامه‌های توسعه‌ را با رویکرد جهادی دنبال می‌کنیم.

 

 محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مراسم امضای تفاهمنامه طرح جهاد روشنایی بین سازمان برنامه و بودجه، سازمان بسیج مستضعفین، صندوق کارآفرین امید و کمیته امداد، اظهارداشت: با امضای این تفاهمنامه توسعه نیروگاه‌های خورشیدی خرد و کوچک خانگی در مناطق روستایی و عشایری تولید و نصب خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بسیج به‌اقتضای ضرورت‌های کشور از توانمندی‌های مختلف خود استفاده می‌کند افزود: چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در دوران سازندگی و بازسازی آسیب‌های ناشی از جنگ بسیج حضور فعالی داشته است.

 

به گزارش فارس،رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در حال حاضر نیز بزرگترین تحریم تاریخ معاصر علیه مردم ایران در حال اجراست، امروز حتی غذا و دارو نیز برای ایرانیان تحریم شده و ایران حق فروش یک ریال نفت را هم برای واردات غذا و دارو ندارد اما ملتی که متکی به آموزه‌های دینی و وحیانی است، در برابر این فشارها سر فرو نمی‌آورد.

 

وی با بیان اینکه در این شرایط نیز بسیج می‌تواند در عرصه‌های مختلف ورود جدی و حمایتی داشته باشد، گفت: در سازمان برنامه و بودجه این اعتقاد وجود ندارد که برای چرخیدن چرخهای توسعه عده‌ای در این مسیر له شوند و به همین دلیل برنامه‌های توسعه‌ را با رویکرد جهادی دنبال می‌کنیم.

 

نوبخت تصریح کرد: در همین راستا و در هفته جاری طرح‌هایی ساخت مسکنی که برای اقشار محروم در استان بوشهر ساخته شده به بهره‌برداری خواهد رسید. در حال حاضر نیز برای هر استان یک برنامه اشتغال در نظر گرفته شده که میزان تسهیلات آن نیز به‌طور جزئی مشخص شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید