هروی: امیدوارم کاراته پایان خوبی در سال 2019 داشته باشد

  • ورزشی
  • شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷
    کد خبر :646796

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: می خواهیم در آخرین مرحله مسابقات سال 2019 پایان خوبی داشته باشیم.

 آخرین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی کاراته مردان کشورمان برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا از صبح فردا (یکشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز خواهد شد. هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان اسپانیا جزو رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 محسوب می‌شود که این رقابت‌ها از 8 تا 10 آذرماه به میزبانی شهر مادرید برگزار خواهد شد. هدایت تیم ملی کاراته مردان برعهده سیدشهرام هروی است. حسن روحانی و سعید حسنی پور نیز به عنوان مربی تیم ملی در کنار هروی فعالیت می‌کنند.

 

سیدشهرام هروی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که آخرین مرحله اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا از چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، آخرین مرحله تمرین تیم ملی کاراته از صبح روز فردا یکشنبه در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان کشورمان از امشب باید خود را به کادر فنی معرفی کنند. تمرینات مرحله آخر ما تا روز دوشنبه پیگیری خواهد شد و صبح روز سه‌شنبه تیم ملی راهی اسپانیا خواهد شد.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ما روز سه‌شنبه راهی مرحله آخر لیگ جهانی کاراته وان مادرید می‌شویم که در واقع این آخرین مرحله مسابقات در سال 2019 است. می خواهیم در آخرین مرحله مسابقات در سال 2019 پایان خوبی داشته باشیم. خوشبختانه شرایط ملی‌پوشان در تمرینات راضی‌ کننده بود. ملی پوشان می خواهند در مادرید بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

 

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که در سال 2020 چند مرحله مسابقات خواهیم داشت، گفت: طبق تقویم مسابقات جهانی ما 5 مرحله مسابقات دیگر در سال 2020 خواهیم داشت. باید در این رقابت‌ها نیز موفق شویم و بتوانیم امتیازهای لازم را از طریق رنکینگ آماده کنیم. بچه‌ها هم شرایط خوبی دارند و وضعیت آنها ایده‌آل است. در مرحله آخر پیش از اعزام به اسپانیا تمرینات ما یک مقدار سبک‌تر و تخصصی‌تر برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید