فصل‌های جدید «از سرنوشت» زمستانی شدند

    کد خبر :646346
فصل‌های جدید «از سرنوشت» زمستانی شدند

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی شبکه ۲ سیما از پخش در فصل زمستان خبر داد.

 

روزهای فیلمبرداری فصل سوم سریال “از سرنوشت” در بیمارستانی حوالی شمال تهران می‌گذرد و گروه در تلاشند تا بهمن‌ماه کار را به پایان برسانند. علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که سه فصل این سریال در فصل زمستان روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

 

وی با اشاره به اینکه دو فصل سریال مراحل فنی را می‌گذرانند، گفت: محسن چاووشی تیتراژ پایانی سریال را خوانده، دو فصل سریال مراحل فنی را می‌گذرانند و به زودی در اختیار شبکه قرار می‌گیرند.

 

سریال تلویزیونی “از سرنوشت” در سه فصل تولید می‌شود؛ این مجموعه بلندترین سریال اپیزودیک تلویزیون است که مخاطبان خودش را داشت. او در کارنامه‌اش ساخت آثار دیگری به نام‌های چند قدم نزدیک‌تر، بیم موج و… را داشته است.

 

داستان سریال “از سرنوشت” از جایی شروع می‌شود که هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ای‌اند که در پرورشگاه زندگی می‌کنند. آنها از سن کم در اینجا زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این خلاصه‌ای از سریال تلویزیونی “از سرنوشت” است که برای گروه فیلم و سریال شبکه‌ 2 تولید می‌شود.

 

البته تحویلیان درباره شباهت این سریال با “بچه مهندس” هم توضیحاتی داد که به هیچ‌وجه به لحاظ قصه و ساختار این دو سریال شباهتی با هم ندارند.

 

دارا حیایی، دیباج و پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علی‌رضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علی‌رضا آرا از بازیگرانی‌اند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین گروه تولید حسین پاکدل را برای جایگزینی نقشی که قرار بود امین تارخ بازی کند، انتخاب کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید