دولت نباید به قوه قضائیه فسادستیز اَنگ‌ بزند

    کد خبر :646130

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره اظهارات اخیر حسن روحانی در یزد گفت: متأسفانه آقای روحانی همواره به مخالفان به چشم عده‌ای قلیل، بی‌سواد و بی‌شناسنامه نگاه کرده است در حالی که این نگاه به هیچ وجه صحیح نیست.

 

وی افزود: عامه مردم و نخبگان ملت از وضعیت موجود کشور ناراضی هستند.

 

نماینده شادگان در مجلس افزود: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نامطلوب است که عمده این موضوع به بی‌کفایتی و ضعف دولت بازمی‌گردد.

 

ناصری‌نژاد با بیان اینکه ضعف حسن روحانی در عدم مدیریت دولتش و بخش‌های زیرمجموعه آن و عدم استفاده از منابع مالی و اعتباری توانسته شرایط کشور را به سمت وضعیت فعلی سوق دهد.

 

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید نتوانست از ظرفیت و پتانسیل نیروهای توانمند داخلی استفاده کند و بر همین اساس هم فرصت‌ها را از دست داد.

 

ناصری‌نژاد با بیان اینکه روحانی و دولت تدبیر و امید همه هم و غم خود و برنامه‌های دولت را به پای برجام گره زده و تمامی ظرفیت‌های کشور را بر همین اساس معطل نگه داشت.

 

نماینده شادگان در مجلس تصریح کرد: دولت می‌توانست بدون نگاه و چشم‌داشت به اروپا، آمریکا و برجام مشکلات کشور را حل و فصل کند، اما با بی‌توجهی به ظرفیت‌های داخلی و نگاه غرب‌زده مسبب ایجاد مشکلات جدی در کشور هستند.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه دولتمردان حاضر نیستند صدای منتقدین و معترضین را بشنوند، گفت: صدای قالب ملت و جوانان، نخبگان، تحصیلکردگان و فرهنگیان در آمده و باید دولت فکری به حال نوع مدیریت و وضعیت اقتصادی کشور کند.

 

ناصری‌نژاد گفت: بی‌انگیزگی و بی‌تدبیری دولت را در موضوع بازار سکه و ارز، خانه و کالاهای اساسی به عینه مشاهده کردیم. این در حالی است که ما با بی‌اخلاقی، فساد و اختلاس در بخش‌های مختلف هم شاهد هستیم و به نظر می‌رسد که هیچ کس به دنبال اصلاح این امور نیست.

 

نماینده شادگان در مجلس گفت: دولتمردان نباید به قوه قضائیه که در چند ماه اخیر مسبب افزایش امید در جامعه با فسادستیزی و برخورد با سوداگران و اخلالگران بوده است انگ‌های مختلفی بزند و به نظر می‌رسد که دولت با این اتهام‌افکنی و ایجاد تردید در اقدامات دستگاه عدلیه به دنبال فرافکنی است.

 

وی گفت: دولت باید به صدای واقعی ملت و اعتراضاتی که مردم در برابر دولتمردان انجام می‌دهند گوش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید