جلسات ویژه کمیسیون عمران جهت کنترل قیمت مسکن و نرخ حمل و نقل

    کد خبر :645957

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: این کمیسیون جلسات مداوم و ویژه‌ای را جهت کنترل قیمت مسکن و نرخ حمل و نقل پس از افزایش قیمت بنزین با مسئولان ذیربط برگزار خواهد کرد.

 

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفتگو با مهر درباره احتمال تأثیر نرخ بنزین روی قیمت مسکن، اظهار داشت: اگر دولت نظارت و کنترل کافی در این باره داشته باشد، می تواند از افزایش قیمت مسکن جلوگیری کند.

 

وی با بیان اینکه با نظارت کافی قیمت مسکن قابل کنترل است، ادامه داد: برای تحقق این مسئله دولت باید قیمت زمین و مصالح ساختمانی را کنترل کند و اجازه ندهد که فضای روانی حاصل از گرانی بنزین روی قیمت مسکن تأثیر بگذارد.

 

رضایی‌کوچی با تاکید بر ضرورت کنترل نرخ وسایل حمل و نقل درون شهری و برون شهری، تصریح کرد: دولت باید بر قیمت وسایل حمل و نقل نظارت جدی داشته باشد و همچنین لازم است به جهت افزایش قیمت بنزین، حمایت‌های ویژه‌ای از رانندگان داشته باشد تا گرانی بنزین جبران شود و آنان دچار مشکل نشوند.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از رانندگان با خودروهای شخصی خود مسافرکشی می کنند، ادامه داد: لازم است دولت از این رانندگان هم حمایت های ویژه ای به عمل آورد چرا که معیشت و گذران زندگی این افراد وابسته به مسافرکشی است.

 

وی اظهار داشت: قطعاً کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی جلسات مداوم و ویژه‌ای را با مسئولان ذیربط برگزار خواهد کرد و به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت مسکن، نرخ کرایه وسایل حمل و نقل درون شهری و بلیت وسایل حمل و نقل برون شهری را نمی‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید