دفاتر پلیس +10 فعال و باز است

    کد خبر :645908
دفاتر پلیس +10 فعال و باز است

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در روز جمعه (یکم آذر ماه ) برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت( المثنی) خبر داد.

 

مهندس مهدی سید هاشمی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10جهت اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت (المثنی)، مقرر شد فردا ( جمعه یکم آذر ماه 98) همه این دفاتر در سراسر “فعال” و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در سراسر کشور افزود: مطابق هماهنگی های صورت گرفته، کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی فردا، طبق روال ساعت کاری روزهای گذشته یعنی از ساعت 8 صبح تا 16 پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

 

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: البته این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در شهرهای بزرگ تا ساعت 18 و حضور آخرین مراجعه کننده ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش ایسنا،بر اساس گزارش سایت پلیس، مهندس هاشمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10 مراجعه کنند ؟ گفت: اگر هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد و یا کارتش “مفقود” شده است برای اعلام درخواست صدور کارت سوخت ” المثنی ” می تواند به همکارانم در این دفاتر مراجعه کند، از طرفی کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند می توانند با مراجعه به این مراکز و دریافت “کد رهگیری مرسوله پستی” در جریان فرآیند صدور و دریافت قرار بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید