نگاهی به نخستین شاسی‌بلند ۱۹۰هزار دلاری استون مارتین!

  • خودرو
  • پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷
    کد خبر :645905

نخستین خودروی شاسی بلند استون مارتین با قیمت ۱۹۰ هزار دلار رونمایی شد.

 

شرکت استون مارتین به عنوان یک خودروساز بریتانیایی که به توسعه و تولید خودروهای اسپرت لوکس و گران قیمت شهرت دارد، به تازگی از شاسی بلند جدید خود تحت عنوان DBX رونمایی کرده است که گفته می شود به قیمت ۱۹۰ هزار دلار عرضه خواهد شد.

 

استون مارتین روز سه شنبه به طور هم زمان نخستین خودروی شاسی بلند خود را در لس آنجلس و همچنین رویدادی در پکن، پایتخت چین رونمایی کرد. این خودرو که نخستین محصول شاسی بلند اسپرت و لوکس این خودروساز بریتانیایی به شمار می رود، DBX نام دارد و حدود ۱۹۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

 

بر اساس گزارش CNN ، این خودرو در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است تا نیمه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی به تولید انبوه رسیده و روانه بازارهای جهانی شود.

 

به گزارش اقتصادآنلاین، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند با اینکه استون مارتین خیلی دیر به جمع تولیدکنندگان خودروهای شاسی بلند پیوسته ولی همانطور که شاسی بلند لامبورگینی تحت عنوان اوروس توانست به موفقیت خوبی دست یابد، آینده و سرنوشت خوبی در انتظار این محصول خواهد بود.

 

در ابتدا استون مارتین شاسی بلند جدید DBX ‌احتمالا تنها به پیشرانه چهارلیتری و هشت سیلندر AMG توربوشارژر دوقلو مجهز و عرضه خواهد شد ولی انتظار می‌رود پیشرانه‌ V۱۲ استون مارتین نیز پس‌ از مدتی راهی این خودروی جدید شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید