دولت برای جبران شوک گرانی بنزین باید بازار را شدیداً کنترل کند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۲۲
    کد خبر :645791

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: گرانی بنزین بدون اطلاع قبلی شوک سنگینی را به جامعه وارد کرد،‌ به همین سبب دولت باید برای جبران شوک وارده به مردم، بر بازار نظارت دقیق داشته باشد تا قیمت کالاها به این بهانه افزایش پیدا نکند.

 

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: متأسفانه دولت افزایش قیمت بنزین را به صورت مخفیانه انجام داد که این کار تبعات امنیتی برای کشور به همراه داشت.

 

وی افزود: به نظر من دولت بهتر از این می‌توانست موضوع سهمیه‌بندی بنزین را اجرایی کند و نمایندگان و مردم را نیز در جریان این موضوع قرار دهد تا نمایندگان هم بتوانند برای هر چه بهتر شدن این طرح، دولت را یاری کنند.

 

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: متأسفانه دولت مردم را در جریان افزایش قیمت بنزین قرار نداد و مردم به هنگام اجرای این طرح شوکه شدند؛ دولت باید این نقیصه را جبران کند و واریز مابه‌التفاوت افزایش قیمت بنزین باید به طور مستمر به حساب مردم واریز شود.

 

داداشی با بیان اینکه دولت به طور دقیق بر بازار نظارت داشته باشد تا سواستفاده‌کنندگان نتوانند به بهانه قیمت بنزین قیمت کالاها را بالا ببرند، گفت: نباید دولت اجازه دهد اجرای این طرح فشار سنگینی به دوش مردم تحمیل کند.

 

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: دولت باید به صورت جدی بر بازار نظارت داشته باشد تا شوکی که به مردم از طریق افزایش قیمت بنزین وارد کرده را جبران کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید