کاهش دکل‌های نفتی آمریکا برای چهارمین هفته متوالی

    کد خبر :645492

شرکت‌های انرژی آمریکا این هفته تعداد دکل‌های فعال نفتی را برای چهارمین هفته متوالی کاهش دادند و در مجموع تعداد این دکل‌ها به 674 دکل رسید.

 

به نقل از رویترز، شرکت‌های انرژی آمریکا این هفته تعداد دکل‌های فعال نفتی را برای چهارمین هفته متوالی کاهش دادند زیرا تولیدکنندگان در نظر دارند برای دومین سال متوالی در سال 2020، هزینه‌ها را کاهش دهند.

 

بیکر هیوز، بزرگ‌ترین شرکت خدمات نفتی جهان اعلام کرد حفاران آمریکایی در هفته منتهی به 15 نوامبر 10 دکل نفتی را خاموش کردند و در مجموع تعداد دکل‌های فعال به 674 دکل رسید که کمترین میزان از آوریل 2017 به شمار می‌رود.

 

در هفته مشابه سال گذشته تعداد دکل‌های فعال نفتی 888 دکل بود.

 

به گزارش فارس ،بر اساس آمار شرکت خدمات مالی کوئن، تولیدکنندگان گفته‌اند انتظار دارند به نسبت سال 2018، حدود 4 میلیارد دلار کمتر در سال 2019 خرج کنند. شرکت‌های مستقل اکتشاف و تولید، به علت فشار سهامداران برای بازگشت بهتر سرمایه در فضای قیمت‌های پایین انرژی، هزینه‌های خود را کاهش داده‌اند.

 

تاکنون، 21 شرکت اکتشاف و استخراج که مورد بررسی کوئن قرار گرفته اند، راهنمای هزینه های سرمایه‌ای 2020 خود را با 15 برنامه کاهش، 5 شرکت با افزایش و یکی بدون تغییر منتشر کرده‌اند.

 

تعداد دکل‌های نفتی فعال، به عنوان شاخص اولیه تولید آتی، برای یازدهمین ماه متوالی کاهش یافته که رکوردی محسوب می‌شود.

 

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد تولید نفت خام این کشور در سال 2019 روزانه 12.3 میلیون بشکه افزایش می‌یابد. این رقم در سال 2018 برابر با روزانه 11 میلیون بشکه بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید