حمله توئیتری ترامپ به یکی از شاهدان روند استیضاح

    کد خبر :645206

جلسات استماع برای پیشبرد روند استیضاح رئیس جمهوری آمریکا که به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و همچنان با تنش میان جمهوریخواهان و دموکرات ها ادامه دارد.

 

به نقل از رویترز، تازه‌ترین تنش ایجاد شده میان جمهوری خواهان و دموکرات ها به توئیت دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا علیه یکی از شهود مربوط می شود. شاهد که «ماری یووانوویچ» نام دارد سفیر سابق ایالات متحده در اوکراین است.

 

دموکرات ها عقیده دارند که بازگشت یووانوویچ از اوکراین برای آن بوده تا راه ترامپ برای پرونده سازی علیه رقیب دموکراتش جو بایدن و پسرش «هانتر» که عضو هیئت مدیره شرکت انرژی اوکراین بوده، هموار شود.

 

ترامپ متهم به ارعاب اوکراین و توسل به یک کشور خارجی با هدف اعمال نفوذ در روند انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا است.

 

به گزارش مهر ،هنگامی که یووانوویچ مشغول شهادت دادن در جلسه مجلس نمایندگان بود ترامپ بلادرنگ آتش حملات خود علیه او را آغاز کرد. او در توئیتر نوشت: ماری یووانوویچ هر جا که می رود اتفاقات بدی می افتد. او کارش را در سومالی آغاز کرد. آنجا چه شد؟

 

در جلسه استماع، یوانویچ در پاسخ به آدام شیف رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان که از او نظرش را در مورد توئیت ترامپ پرسیده بود، گفت: به نظرم هدف ترساندن من بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید