رئیس سازمان تعزیرات خبرداد

برخورد با عاملان اخلال در بازار در جریان افزایش نرخ بنزین

    کد خبر :645133
برخورد با عاملان اخلال در بازار در جریان افزایش نرخ بنزین

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: این سازمان برخورد با تمام مواردی که موجب اخلال در روند اجرای طرح افزایش نرخ بنزین می‌شود را در دستور کار دارد.

 

به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار کشور اعلام کرد: این سازمان با همراهی همه دستگاه های همکار خود از جمله سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسی اصناف روند تشدید نظارتی و برخورد با تمام مواردی که موجب اخلال در روند اجرای طرح افزایش نرخ بنزین می‌شود را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

 

جمال انصاری افزود: ما برای استیفای حقوق مردم و تامین منافع آنها اهتمام جدی داریم و از همه مشارکت های عمومی، مردمی و صنفی و حتی قضایی برای حفظ شرایط موجود بهره خواهیم برد.

 

به گزارش مهر،دغدغه های مردم در خصوص افزایش قیمت در انواع کالا و خدمات مورد توجه ویژه ماست و حتماً با تخلفات گزارش شده برخورد جدی خواهد شد.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. کامی گفت:

    ممنون میشم برخورد کنید و حرف نزنید.
    با ارز هم شروع کنید یورو شد ۱۳ هزارتومن

  2. بازنشسته گفت:

    بسمه تعالی-امام خامنه ای درپیام نوروزی فرمودند:برای سال ۹۸تدابیری اندشیده شده است،شما برخلاف نظر ایشان، با۳ برابر کردن قیمت بنزین، آتش گرانی را شعله ورمیکنید!وبرنامه ریزان محترم دولت تدبیروامیددرصحبتهایشان می گویند:گرانی مهار شده است!مع الاسف شماها بااین عملتان،بافرمان امام خامنه ای همراهی نمیکنید.

دیدگاهتان را بنویسید