رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به مهر خبر داد

قرار داد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی نهایی شد

    کد خبر :645099

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از انعقاد قرار داد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان خبر داد و گفت: در قرار داد جدید سقف تعهدات درمانی ۱۵ درصد افزایش یافت.

 

علی اصغر بیات در خصوص بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی  گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی پس از برگزاری سه بسته در مناقصه و بازگشایی پاکت ها در جلسه کانون عالی بازنشستگان با حضور بازرسین و اعضای اصلی هیات مدیره کانون برگزار شد و در نهایت پس از مذاکرات لازم و با در نظر گرفتن افزایش سطح خدمات بیمه تکمیلی، قرارداد با شرکت بیمه ای آتیه سازان حافظ منعقد شد.

 

وی با اشاره به اینکه قرارداد جدید از ۳۰ آبانبه مدت یک سال اعتبار دارد گفت: تا اول آذرماه سال آینده بازنشستگان می توانند برای استفاده از خدمات درمانی به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و از بسته جدید تکمیل درمان بهره مند شوند.

 

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه حق بیمه تکمیل درمان بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۳۸ و هزار ۲۰۰ تومان در سال گذشته به ۴۴ هزار تومان افزایش یافته است، گفت: به طور متوسط تعهدات درمانی در بیمه تکمیلی جدید ۱۵ درصد افزایش یافته است.

 

بیات از افزایش متوسط ۱۵ درصدی سقف تعهدات درمانی بازنشستگان در قرار داد جدید بیمه تکمیلی خبر داد و گفت: به منظور رفاه بیشتر بازنشسگان سعی کردیم حق بیمه آنها افزایش زیادی نداشته باشند اما تعهدات افزایش یافته است که این افزایش شامل بیماران خاص، صعب العلاج، اعمال جراحی قلب، پیوند کبد، کلیه، شیمی درمانی، تالاسمی، هموفیلی، ام اس و غیره می باشد.

 

وی افزود: در قرار داد جدید سقف جراحی های تخصصی به ۲۰ میلیون تومان، پاراکلینیک ۱ شامل اسکن، سی تی اسکن و ام آر آی به ۸۰۰ هزار تومان و همچنین پاراکلینیک ۲ شامل نوار عضله ، عصب و مغز به ۶۰۰ هزار تومان و اعمال جراحی سرپایی نیز به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

 

به گفته وی ، بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که از بیمه تکمیل درمان استفاده می کنند.

 

به گفته وی، بازنشستگان، مستمری بگیران، از کارافتادگان و بازماندگان به همراه همسر و یا سایر افراد تحت تکفل واجد شرایط استفاده از قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان هستند و البته افرادی که در گذشته بیمه نبودند و می خواهند تحت پوشش قرار گیرند سه ماه فرصت دارند تا با مراجعه به کانون های بازنشستگی شهر محل زندگی خود نسبت به فرم درخواست، برقراری پوشش بیمه تکمیلی اقدام کنند.

 

بیات خاطرنشان کرد: بازنشستگانی که در گذشته بیمه بوده اند نیز در صورتی که نمی خواهند دیگر از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند حداکثر سه ماه (تا ۳۰ بهمن ماه) فرصت دارند تا انصراف خود را اعلام کنند.

 

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: سازمان تأمین اجتماعی به ازای هر نفر سه هزار تومان در حق بیمه ، بیمه تکمیلی و عمر مشارکت می کند و همچنین شرکت بیمه گر در قرار داد جدید موظف شده به منظور ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان و جلب رضایت بازنشستگان و کاهش مراجعات آنها، با مراکز دولتی و خصوصی در بخش های بیمارستانی و پاراکلینیکی در سراسر کشور قرارداد منعقد کند.

 

بیات در مورد دلیل انتخاب شرکت آتیه سازان حافظ تصریح کرد: کانون عالی بازنشستگان با توجه به اهمیت موضوع درمان و بیمه بازنشستگان؛ با توجه کیفیت ارائه خدمات، نحوه سرویس دهی، مدیریت و نرخ حق بیمه، از میان شرکتهای مختلف با این شرکت بیمه قرار داد منعقد کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید