ستایش سرمربی اسپانیا از سانتی کازورلا

  • ورزشی
  • شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱
    کد خبر :645098

روبرت مورنو سرمربی اسپانیا بعد از پیروزی 7-0 تیمش مقابل مالت به ستایش از بازکینانش و به خصوص سانتی کازورلا پرداخت که بعد از چهار سال برای لاروخا گلزنی کرد.

 

بعد از آنکه اسپانیا دیشب در مقدماتی یورو2020 موفق شد در خانه خود مالت را با نتیجه درخشان 7-0 شکست دهد، روبرت مورنو سرمربی این تیم بعد از ستایش از همه بازیکنانش در این بازی، به تمجید سانتی کازورلا پرداخت که بعد از چهار سال در بازی دیشب موفق شد برای تیم ملی کشورش گلزنی کند.

 

کازورلا که بازیکن تیم ویارئال است بعد از مدتها مصدومیت شد، بهبود یافته و در بازی دیشب با لباس اسپانیا موفق شد بعد از چهار سال یک گل ملی به ثمر برساند.

 

به گزارش ورزش سه،مورنو در پایان بازی گفت:” آمادگی سانتی کازورلا، کار مهمی که برای غلبه بر مصدومیت انجام داده و بعد از سه سال موفق شده بر مصدومیت خیلی شدید و سنگین غلبه کند واقعا استثنایی است. نقش کسانی مثل سانتی، سرخیو و رائول که توانسته‌اند قبلا در اروپا قهرمان شوند در تیم ملی امروز اسپانیا فوق‌العاده مهم است. آنها کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و قهرمانی در تورنمنت‌های مهم بدون استفاده از تجربه کسانی مثل آنها غیرممکن است”.

 

سرمربی اسپانیا در ادامه گفت:” بازیکنان باتجربه و بزرگی مثل سانتی کازورلا تجربه باارزشی دارند که نه تنها در عملکردشان نمود می‌یابد بلکه آن را به دیگر بازیکنان تیم منتقل می‌کنند و همین است که نقش آنها را کلیدی می‌کند”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید