انصاری‌فرد: بیرانوند شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیاست

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳
    کد خبر :644840

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ضمن تبریک به علیرضا بیرانوند و خانواده بزرگ پرسپولیس و فوتبال ایران امیدوارم بیرانوند به عنوان پنجمین ایرانی و پرسپولیسی جایزه مرد سال آسیا را ببرد.

محمد حسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره قرار گرفتن نام علیرضا بیرانوند بین 3 نامزد نهایی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا اظهار کرد: به علیرضا تبریک می‌گویم. او شایستگی‌های زیادی دارد و یکی از مهره‌های ارزشمند پرسپولیس و تیم ملی است. بیرانوند شایسته کسب این جایزه در سال قبل نیز بود اما امیدواریم که امسال به حقش برسد و بار دیگر یک بازیکن پرسپولیس نام فوتبال ایران را در قاره آسیا بالا ببرد.

 

وی ادامه داد: قرار گرفتن نام بیرانوند در بین سه نامزد نهایی حاصل تلاش همه مربیان و بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی بوده و بدون شک کار تیمی و گروهی و اتحاد درون تیمی همیشه به تیم کمک کرده است.

 

انصاری‌فرد گفت: پرسپولیس همیشه مهد اسطوره‌ها و ستاره‌ها و افتخار آفرین‌ها در فوتبال ایران بوده و پیش از این نیز بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و خداداد عزیزی با کسب این جایزه باعث افتخار فوتبال و مردم ایران شده‌اند. امیدوارم بیرانوند امسال این جایزه را ببرد و باعث خوشحالی و غرور فوتبالدوستان ایرانی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید