یک طرفه شدن چالوس به تعویق افتاد

    کد خبر :644819

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت:‌ با توجه به عدم وجود ترافیک در محور کرج ـ چالوس اعمال محدودیت یک طرفه شدن در این محور به تعویق افتاد.

 

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا  فارس، در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: قرار بود همچون سایر روزهای جمعه امروز نیز تردد در محور کرج ـ چالوس از ساعت 13 از کرج به سمت مرزن‌آباد محدود شود و از ساعت 17 از چالوس به سمت کرج تردد یک طرفه باشد اما این محدودیت اعمال نشده است.

 

وی گفت: تا این لحظه ترافیک در این محور به گونه‌ای نبوده است که نیاز به اعمال محدودیت‌های ترافیکی باشد و از این رو اجرای این محدودیت به ساعت‌های آتی موکول شده است.

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر در محور آزادشهر به شاهرود، توسکستان به شاهرود و منطقه گدوک در سوادکوه بارش برف گزارش شده است.

 

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد:این در حالی است که در اکثر محورهای استان‌های گلستان، تمام محورهای گیلان و مازندران هم شاهد بارش باران هستیم.

 

وی گفت: در محور آزادشهر به شاهرود تردد صرفاً باید با استفاده از زنجیر چرخ باشد و این در حالی است که در برخی از ارتفاعات کرج ـ چالوس شاهد مه‌گرفتگی هستیم.

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص ترافیک در محور قم ـ تهران و بالعکس نیز گفت: در هر دو سمت این آزادراه ترافیک پرحجم در جریان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید